Avatar billede martal. Nybegynder
05. februar 2002 - 22:20 Der er 10 kommentarer

Windows XP vs. Windows 98se

Hej

Jeg overvejer at opgradere til Win XP Pro fra Win 98se, men jeg har hørt at Win XP gør ens ADSL forbindelse op til 20% langsommere - Passer det??

Hilsen Martal
Avatar billede resten Nybegynder
05. februar 2002 - 22:22 #1
Ja men kun hvis det er pro versionen men det kan du rette så der ikke er noget mer.
Avatar billede tgm Nybegynder
05. februar 2002 - 22:23 #2
dette er kun hvis der installeres en bestemt protokol
noget med en netværks overvågning

TGM
Avatar billede resten Nybegynder
05. februar 2002 - 22:24 #3
Og løsningen kan du se her.
http://www.eksperten.dk/spm/141948
Avatar billede resten Nybegynder
05. februar 2002 - 22:25 #4
Tgm> nej det er ikke noget med det.
Avatar billede razorgoose Nybegynder
05. februar 2002 - 22:27 #5
Martal...jeg anbefaler at du opgraderer,win xp er god,men du skal helst ikke have under en 350/400 mhz pc,da den kræver en del.men prøv dig frem:))
Avatar billede tgm Nybegynder
05. februar 2002 - 22:28 #6
resten => det er denne jeg mener
QoS-pakkeplanlægning
den kan da bare af installeres
Avatar billede martal. Nybegynder
05. februar 2002 - 23:14 #7
Okay, men hvis jeg "nøjes" med Home Edition versionen så for jeg ikke nogen problemer med det??
Avatar billede razorgoose Nybegynder
06. februar 2002 - 09:19 #8
der er ingen problemer med pro versionen,men installer Home versionen,hvis du er mere tryg med det,Pro versionen,skal du bare logge på som administrator og hakke et flueben fra..og det har ikke reseveret 20% af din båndbredde,men du mærker det ikke...
prøv det..
Avatar billede nitrix Nybegynder
26. februar 2002 - 12:54 #9
i stedet for at opgradere anbefaler jeg at du formaterer og lægger xp ind bagefter...xp styrer
Avatar billede resten Nybegynder
03. marts 2002 - 13:07 #10
kuk kuk