Avatar billede nonick Nybegynder
05. februar 2002 - 19:16 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

Synes bare i skulle læse denne sjove historie

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=152300

Læs historien... Den er ret morsom!!! LOL
Avatar billede jonatand Nybegynder
05. februar 2002 - 19:20 #1
Hmmm....
Underlig forklaring han havde: "jeg er i virkeligheden bøsse" - Jeg tror nu mere han var til dyr...
Avatar billede s.b.a Nybegynder
05. februar 2002 - 19:21 #2
loooooooooooooooooooooooooooool....Nej en IDIOT !!
Avatar billede entracore Nybegynder
05. februar 2002 - 19:23 #3
Det er sgu da for fedt... hvem siger at sex med en ged ikke kan være sjovt. Her har vi en mand der har realiseret sin sexuelle fantasier til det ydereste. :-)
Avatar billede jonatand Nybegynder
05. februar 2002 - 19:29 #4
entracore: Tror du det var med vilje at han gjorde det lige da toget kom?? :o) hehe...
Avatar billede quiz-deltager Nybegynder
05. februar 2002 - 19:30 #5
Føj hvor er han klam!!!!

1. Han voldtager en ged
2. Han er bøsse!! (Ej kun for sjov, det var ikke meningen at gøre nogen ked af det):-)

/Quiz-deltager
Avatar billede nonick Nybegynder
05. februar 2002 - 19:34 #6
janotand... Hehe, man ved aldrig. Det kunne da godt være, at han ville dele sine erfaringer med ALLE! :)
Avatar billede maxium Novice
05. februar 2002 - 19:40 #7
Det kan da ikke være ulovligt hvis at geden selv vil (hehe) men hvis at geden fangede ham og pulede ham vil den jo ikke komme i retten for det (hehe)
Avatar billede nairb Nybegynder
05. februar 2002 - 20:53 #8
Bøsser er sku underlige. Føj for satan de skulle aflives. ( og tag de lesbiske med)
Avatar billede eflow Nybegynder
05. februar 2002 - 21:04 #9
lol.......hold da kæft en historie... *lol*
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. februar 2002 - 21:11 #10
nairb >> og folk der hedder brian skulle også dø - eller hvad!!!?

maximum >> gir dig da helt ret :0) *LOL*
Avatar billede nairb Nybegynder
05. februar 2002 - 21:30 #11
Metal_Hansen> Hvofor skulle de der hedde Brian dø ? Underlig ting at skrive.

BTW så er det er vandrehistorie og den er set mange gange før...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. februar 2002 - 21:37 #12
nairb >> synes da at det du skriver om "Bøsser er sku underlige. Føj for satan de skulle aflives. ( og tag de lesbiske med"

og brian = nairb bagfra, ikke sandt?!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. februar 2002 - 21:38 #13
hmm - glemte lige: - lesbiske med...." - er underlig lort af fyre af!!
Avatar billede nairb Nybegynder
05. februar 2002 - 21:41 #14
Nairb/Brian. *lol* Det kan jeg godt se, men det er et navt jeg har haft i mange år, og har aldrig tænkt på at det betød Brian Baglæns.
Jeg hader Bøsser og Lesbiske og mener at de er en skam for hele menneskeheden.
Og nu vil de lade dem adoptere. Føj for satan..
Avatar billede nonick Nybegynder
05. februar 2002 - 22:00 #15
Stopper lige det her spm, mens legen er god. Det er jo ved at gå fuldstændig amok! :)
Avatar billede snigermunken Nybegynder
05. februar 2002 - 22:05 #16
Ja ja nairb kan godt acceptere du havde bøsser og Lesbiske, men kan du ikke holde de tanker for dig selv?
Avatar billede nairb Nybegynder
05. februar 2002 - 23:32 #17
Point taken.