Avatar billede fronse Nybegynder
05. februar 2002 - 17:58 Der er 3 kommentarer

FTP duer ikke

jeg har ADSL fra TDC jeg lavede en FTP her i lørdags og den dude fint nok jeg fyldte guden på dsl-faq.dk

men så søndag formidag gik nettet med jeg kunne slet ikke komme på så formaterede jeg min HD og satte alde indstillinger som jeg plejer men jeg kunne stadig ikke komme på men så kom jeg på mandag eftermidag og så er nettet gået ned med jævne mellem rum siden og jeg har forsøgt at lave en FTP igen men folk kan ikke komme på jeg har gjordt det på samme måde som jeg gjorde før

hvorfor går nettet ned og hvor for kan folk ikke komme på min FTP mer???
Avatar billede mose Nybegynder
05. februar 2002 - 18:08 #1
Det er muligvis fordi du har dynamisk IP.

Gå evt. ind på http://www.dyndns.dk og lav en dynamisk navnetildeling.

/mose
Avatar billede rickypriv Nybegynder
05. februar 2002 - 18:48 #2
En anden gang nettet går ned skal du dog ikke formatere din hd, men ringe og klage til tdc .. det et deres ansvar at det virker, og det er det du betaler for ..
Avatar billede fronse Nybegynder
05. februar 2002 - 18:50 #3
jeg trode det var migder havde lavet noget forkert

computeren trængte sku også til det