Avatar billede cooltie Nybegynder
05. februar 2002 - 16:34 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

IIS til XP?

Hej,

Hvor finder jeg Internet Information Server til XP? Er det ikke også en del af XP som det er det i 2000 og 98...

På forhånd tak.

Cooltie
Avatar billede rune_c Nybegynder
05. februar 2002 - 16:35 #1
jo i tilføj/fjern programmer->windows installation der ligger den
Avatar billede rune_c Nybegynder
05. februar 2002 - 16:37 #2
hvis den er installeret skal du gå i control panel->administration tools->internet informations services

/Rune
Avatar billede resten Nybegynder
05. februar 2002 - 16:37 #3
Avatar billede cooltie Nybegynder
05. februar 2002 - 16:46 #4
Hvor ligger den på CD'en? Jeg kan ikke finde den under tilføj/fjern windows programmer...
Avatar billede slasko Nybegynder
05. februar 2002 - 16:54 #5
Jeg har det samme problem og ikke kommet videre på en løsning ?
http://exp.dk/spm/167774
Avatar billede resten Nybegynder
05. februar 2002 - 17:08 #6
Avatar billede cooltie Nybegynder
05. februar 2002 - 17:32 #7
Hvis jeg ikke kan finde den på CD'en hvor kan jeg så finde den?
Avatar billede slasko Nybegynder
05. februar 2002 - 17:33 #8
=RESTEN= Det virker ikke på min Winxp pro! Der er ikke noget der hedder IIS?
Avatar billede resten Nybegynder
05. februar 2002 - 17:47 #9
Start-hjælp og support-skriv iss og klik på ok så prøv at kigge der.
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2002 - 18:34 #10
Den er ikke i WindowsXP Home. I Pro er fremgangsmåden stort set identisk med følgende:

http://www.html.dk/tutorials/asp/lektion2a.asp

Har selv kørt IIS på Win2k og XP Pro.
Avatar billede resten Nybegynder
05. februar 2002 - 18:36 #11
magik> det er det jeg har påpeget op til flerer gange.
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2002 - 18:39 #12
resten: Det må du undskylde. Havde ikke set, at der stod nævnt at IIS ikke findes i XP Home. :/
Avatar billede rune_c Nybegynder
05. februar 2002 - 23:16 #13
cooltie:

tilføj/fjern programmer->windows installation og vælg "Internet Information Services" det er IIS. Når den så er installeret kan du finde den i control panel->administration tools->internet informations services. Så dan er det på min maskine!

/Rune