Avatar billede mariegaard Nybegynder
05. februar 2002 - 00:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mobil

Hvad med at lave et mobil-telefon-forum? Jeg syntes her mer meget, om de små djævle...
Avatar billede dmcn Praktikant
05. februar 2002 - 00:44 #1
"Velkommen til Eksperten. Her kan du få svar på dine IT spørgsmål [...]"

No way, om der skal være en kategori til det alene. Der er en der hedder Hardware : Håndholdt - det må være nok.
Avatar billede lahnkiller Nybegynder
05. februar 2002 - 01:00 #2
Nope, Intet dedikeret Mobil forum på eksperten. Hva' tror du det www.EKSPERTEN.DK er ???
Avatar billede tsocm Nybegynder
05. februar 2002 - 01:11 #3
...hey stop, stop, slap dog af og hold da op...

      denne kategori, er jo bare forslag
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2002 - 02:35 #4
don't kill the man/woman!

tsocm : wee østkyst
Avatar billede startfirma Nybegynder
05. februar 2002 - 08:25 #5
Jeg kan ikke se problemet i at der skulle være en kategoti der hedder mobiltelefon.

Jo mere specifikke kategorierne er des nemmere er det at finde svar og stille spørgsmål. Og der er nok spørgsmål om mobiltelefoner til at det kan have sin egen kategori.

Imformations Teknologi: Det er da meget nærliggende at tro mobiltelefoner er med under dette emne idag.. håndholdt kategorien kan fint bruges, men den er meget bred, og jeg tror der er mange der ikke ved første, andet eller tredie øjekast regner ud at den er beregnet til mobiltelefoner :)

men nu er det da foreslået :)
Avatar billede fjos Nybegynder
06. februar 2002 - 11:39 #6
jeg mener også at udviklingen skal gå den vej så hvorfor ikke oprette  et mobil-forum.
Avatar billede mariegaard Nybegynder
18. juni 2002 - 15:34 #7
lukket