Avatar billede onpoint Nybegynder
04. februar 2002 - 22:15 Der er 4 kommentarer

Skabelon for Email Adresseliste

Eksisterer der en skabelon i word, hvor der er lavet rubrikker for fx. navn, efternavn og email.

Jeg skal have lavet en email tilmeldingsliste, som jeg skal printet ud i mange eksemplarer, hvor folk kan skrive sig på hvis de vil modtage nyhedsbrev?

04. februar 2002 - 22:20 #1
200 point er vist NOGET i overkanten...!! Skal du ikke blot indsætte en tabel med 3 kolonner og en hel sidefuld rækker...!
Avatar billede onpoint Nybegynder
04. februar 2002 - 22:52 #2
Ahhh Flemming. Det er måske lige let nok, og det ser ikke helvedes kønt ud.Der skal gerne bare være en hvis form for layout, fx linjer til at skrive sit navn, efternavn og emailadresse på, evt. et @ (at)- tegn
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2002 - 15:41 #3
Det kan vist kalde en storm i et glas vand. Så sæt dog rammer om skemaet!!!!
Hvis dette er et så stort problem, at det er værd at give 200 point for, så er eksperten efterhånden ved at være overflødig, og det er den absolut ikke efter min mening, der må dog være en grænse.
Jeg vil dog lige tilføje, at jeg absoult ikke er på banen igen, men bare har fået lyst til at kigge lidt en søndag eftermiddag, og blev jeg skuffet over dette spørgmål, JA.
\\AMH
Avatar billede nicksos Nybegynder
03. marts 2002 - 13:20 #4
nej