Avatar billede granat_anden Nybegynder
04. februar 2002 - 16:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Word

Jeg er ved at skrive en stor opgave i skolen, men løber hele tiden ind i, at wrd crasher. Jeg har prøvet både med works2000 og office XP. Jeg kører windows XP

Jeg ved godt, det er mange point, men mit problem er stort, så jeg håber, at der vil være nogle seriøse svar.
Avatar billede professoren Nybegynder
04. februar 2002 - 16:34 #1
Vil gerne hjælpe dig, men kan du ikke fortælle lidt mere hvad der sker
lige inden en "crash"--og hvor er din dkole's IT-supporter??
Avatar billede rvm Nybegynder
04. februar 2002 - 16:42 #2
Der er flere mulige grunde til crash

Prøv at defragementer din computer
Prøv at gemme dit dokument under et nyt navn

Mvh

Richardt
Avatar billede rvm Nybegynder
04. februar 2002 - 16:42 #3
Det var et svar *S*
Avatar billede krukken Juniormester
04. februar 2002 - 17:04 #4
Kan du ikke forklare lidt nærmere hvad der sker, og hvilken fejlmeddelse du får?!
Avatar billede granat_anden Nybegynder
04. februar 2002 - 17:21 #5
Der sker faktisk ikke ret meget. Da jeg kørte works2000, skete det hele tiden. Ligepludselig. Efter jeg har prøvet med office XP, sker det, når jeg trykker på Filer eller Funktioner i menu-baren. Så stopper den, og vil sende en fejl-rapport
Avatar billede phoner Nybegynder
04. februar 2002 - 21:10 #6
Tit og ofte går det HELT galt når både Office og Works er installeret på maskinen.
Prøv at afinstallerer en af dem.