Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2002 - 13:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

mySQL !

Jeg vil gerne igang med mySQL, og jeg har skam fået oprettet tabeller i phpmyadmin og sådan noget, men hvordan connecter jeg, opretter osv. ?
jeg kunne virkelig godt bruge noget godt hjælp! tak
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
04. februar 2002 - 13:54 #1
Vil du bruge ASP med mySQL skal du installere en eller anden OBDC-driver ...
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
04. februar 2002 - 13:55 #2
Du finder ODBC-driveren her:

http://www.mysql.com/downloads/index.html
Avatar billede the_matrix1 Nybegynder
04. februar 2002 - 13:56 #3
du kan prøve at gå ind på www.websteps.dk/vis_artikel.php?id=8&page=MySQL%20%20funktioner der skulle være noget hjælp!

Mvh Matrix!