Avatar billede mcergud Nybegynder
04. februar 2002 - 12:29 Der er 17 kommentarer

Web hotel

Er der nogle der kan hjælpe mig med at finde et sted på nettet, hvor man kan få noget plads til en hjemmeside der indeholder ASP.

PS. Der skal også være mulighed for brug af Session.
PSS. Der må også gerne være Application. Men det er ikke et krav.
Avatar billede hojben Novice
04. februar 2002 - 12:32 #1
Søg selv på www.internetplads.dk
Avatar billede askhoej Praktikant
04. februar 2002 - 12:32 #2
Avatar billede webbe Nybegynder
04. februar 2002 - 12:32 #3
Vi kan på mit arbejde tilbyde et webhotel (hosting og opkøb af domæne) til 799,- kr. pr. år (excl. moms).

Vi understøtter ASPImage, ASPUpload (snart v. 3.0), JMail, CDONTS og ASP.
Avatar billede proboss Nybegynder
04. februar 2002 - 12:35 #4
gode erfaring med www.secnet.dk
Avatar billede mcergud Nybegynder
04. februar 2002 - 12:37 #5
Ups. Øhh. Helst Gratis.
Og på den del af Brinkster kan man ikke bruge Session. Og vis man endelige for det igang forsvinder de efter et par minuter.
Avatar billede hojben Novice
04. februar 2002 - 12:43 #6
Gratis = internetplads ;)

Webbe > hehe hvem er vi ? for I er dælme dyre..
Avatar billede askhoej Praktikant
04. februar 2002 - 13:00 #7
webbe > Gratis Hosting = Dårlig hosting

Men prøv http://www3.domaindlx.com/
Avatar billede hojben Novice
04. februar 2002 - 13:05 #8
Avatar billede askhoej Praktikant
04. februar 2002 - 13:07 #9
Her kan du se dem alle sammen:

http://www.free-asp-hosting.com/
Avatar billede webbe Nybegynder
04. februar 2002 - 13:24 #10
hojben > sorry....de 799,- er en engangsbetaling (hvis vi skal købe domænet for ham) og derefter er det 150,- kr. pr. år incl. afgift til dk-hostmaster! Så kald det lige dyrt igen! ;0)

askhoej > Der er ikke tale om gratis hosting hos os...men er ellers enig med dig i at gratis hosting er lig med dårlig hosting! ;0)
Avatar billede webbe Nybegynder
04. februar 2002 - 13:26 #11
hojben > Endvidere kan man for 199,- kr. pr. år efterfølgende få pop3-mailaddys!
Avatar billede webbe Nybegynder
04. februar 2002 - 13:29 #12
hojben > Det bliver derfor som følger forudsat at vi skal købe domænet for ham:

799,- kr. som éngangsbetaling
150,- kr. pr. efterfølgende år uden pop3-mail
199,- kr. pr. efterfølgende år incl. pop3-mail

Skal vi ikke købe domænet for ham er priserne:

400,- kr. for redelegering m.m. (éngangsbetaling)
150,- kr. pr. efterfølgende år uden pop3
199,- kr. pr. efterfølgende år incl. pop3
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
04. februar 2002 - 14:08 #13
http://www.wannafind.dk

De tilbyder 100 MB for 59,- ex. moms med fuld ASP understøttelse og mere.

Jeg er meget tilfredse med dem. Ligeledes er mange af mine klassekammerater, som også har købt hos dem.
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
04. februar 2002 - 14:35 #14
Avatar billede tommyf Nybegynder
04. februar 2002 - 14:36 #15
askhoej >> Hvordan kan du påstå at Free-asp-hosting indeholder "dem alle
sammen"? Den indeholder kun 17 i mod de 29 der er på Internetplads! Og Internetplads har sikkert heller ikke allesammen.
Avatar billede askhoej Praktikant
04. februar 2002 - 15:14 #16
tommyf >> Du har ret, det er selvfølgelig ikke dem alle sammen der står der, men ud fra min vurdering vil jeg sige at de største er nævnt på siden jeg henviste til - udover de 17 (har ikke selv talt dem) er der ca. 75 pixels længere nede på samme side links en til lang række andre sites med navne ala 1001 Free Web Hosting osv. - og med baggrund i dette synes jeg at han var ganske godt hjulpet ved at kigge på siden.

Jeg skal nok henvise til din side næste gang der kommer et liggende spørgsmål!
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
04. februar 2002 - 16:10 #17
http://www.friserverplads.dk    !!!!!!!!!!!

Der får du:

Asp
- Jmail 4
Php
Cgi
SSI
Flash
MySQL
Microsoft Access Databaser
Gratis support
+ lidt mere..