Avatar billede petersen2 Nybegynder
03. februar 2002 - 22:21 Der er 10 kommentarer

Hvordan sletter man adresser i adresefeltet?

Der hvor man skriver (jeg ved ikke lige hvad den hedder...!) www.ofir.dk fx.

ok nu til spørgsmålet

hvis jeg nu skriver a så kan jeg se alle de adresser jeg har været inde på som fx. andeby.dk arlafoods.dk osv. DET VIL JEG IKKE HA` for min kone skal ikke vide hvad jeg har været inde på, det er jo en privat sag!,
Avatar billede otis Nybegynder
03. februar 2002 - 22:22 #1
Funktioner > internetindstillinger > ryd oversigt
Avatar billede grinderslev Praktikant
03. februar 2002 - 22:23 #2
Operativ system???
Avatar billede petersen2 Nybegynder
03. februar 2002 - 22:26 #3
Windows Me, otis > har jeg prøvet!
Avatar billede grinderslev Praktikant
03. februar 2002 - 22:27 #4
Avatar billede kenneth_l Nybegynder
03. februar 2002 - 22:28 #5
Find det lille program der hedder " kill history" det er kanon og meget simpelt og SIKKERT ;-)
Avatar billede grinderslev Praktikant
03. februar 2002 - 22:28 #6
Installer TWEAKUI.
Under paranoia, kan du pille en masse uhensigtsmæssigheder fra...

http://www.bondgroup.net/TweakUI.htm
Avatar billede kenneth_l Nybegynder
03. februar 2002 - 22:30 #7
Du kan også gå i Funktioner > internetindstillinger > ryd oversigt og sæt antal dag til nul.
Avatar billede kenneth_l Nybegynder
03. februar 2002 - 22:38 #8
BTW forsvinder stifinder stadig i start menuen ved tweakui installation ?
Der har været nogle uheldige uhensigtsmæssigheder gennem tiden med tweakui.
Avatar billede grinderslev Praktikant
03. februar 2002 - 23:13 #9
kenneth_l>> Jeg har aldrig oplevet at den er forsvundet, eller idet hele taget at der er sket noget uforudset ved brug af TWEAKUI, andet end det jeg selv har rodet mig ud i.
Avatar billede tumben Novice
03. februar 2002 - 23:15 #10
Funktioner/indstillinger.....ryd oversigten...dvs babes.dk :-)
Eller Tools /Internet options...clear history
i internet explorer...skod alle de tillægsprogrammer !!!!