Avatar billede djsvend Nybegynder
03. februar 2002 - 20:27 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Programmer / Spil?

Hejsa

Hvorfor er der ikke en spil-kategori eks. under programmer? Og som tiden går, så inddele det i de spil der er flest indlæg om + en generelt om spil?

Hvad skal man bruge pointene til?

//Svend
Avatar billede zred Nybegynder
03. februar 2002 - 20:29 #1
status..

og ved ik why der ik er spil-kategori..
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2002 - 20:34 #2
dine point, skal du jo bruge til at selv "købe dig til svar her på eksperten. angående spillene, kunn ejeg tænke mig at dette er minded på en lidt anden målgruppe, og derfor ikke har medtaget dette under kategorierne.
Avatar billede teach-me-php Nybegynder
03. februar 2002 - 20:46 #3
det er en god ide med spil kategori....der kunne også være en med mobil telefoner
Avatar billede kaledet Nybegynder
03. februar 2002 - 21:04 #4
det kan der komme du skal bare først lægge dem ind.
du tager din Windows CD og PROPPER i cd drevet. du kan nu vælge hvilke programmer der skal være hvor og lægge dem ind

;D) Anders
Avatar billede djsvend Nybegynder
03. februar 2002 - 21:06 #5
kaledet/Anders --> Det var nu her på eksperten jeg mente *LOOL*
Avatar billede kaledet Nybegynder
03. februar 2002 - 21:07 #6
HE OK
;D)
hvor har du det *LOoL* fra
Avatar billede djsvend Nybegynder
03. februar 2002 - 21:10 #7
ang. p. Nå ok... bare det :)
ang. kategori. Webmaster: I kan se at der er tilslutning til flere kategorier, så se bare og få dem sat ind :))))

//svend
Avatar billede teach-me-php Nybegynder
03. februar 2002 - 21:23 #8
man ka da ikke hedde djsvend *lol***
Avatar billede isbamse Nybegynder
03. februar 2002 - 21:30 #9
DAMN det har været oppe at vende mange gange...

http://www.eksperten.dk/spm/85974
http://www.eksperten.dk/spm/145579
http://www.eksperten.dk/spm/90631

For at gentage mig selv fra et ældre spørgsmål:

Der er masser af andre fora på nettet omhandlende spil. Brug dem istedet.

Skulle Eksperten dække ALLE områder af IT, skulle der jo også være kategorier til telefoni, snailmail, telefaxer osv. Skal alt ikke gå op i hat og blå briller, er man nødt til at fokusere på færre specifikke områder. Ekspertens fokusområde er som nævnt seriøs IT. Og det bør der ikke ændres ved.

Spørgsmål vedr. spil hører faktisk ikke hjemme på Eksperten. Dog er man (efter min mening) desværre ikke så striks at man afviser dem. Men da disse spørgsmål ikke hører hjemme på Eksperten, er den eneste passende kategori "Fri debat".

Oprettes en decideret spil-kategori er jeg overbevist om at den vil blive meget populær. Mange nye brugere vil komme til af den grund. Men det vil ikke være de "seriøse" brugere der vil blive tiltrukket af en spil-kategori. Dvs. Ekspertens "seriøsitetsniveau" vil falde en del. Desuden er jeg bange for, at der vil dukke endnu flere ligegyldige fyldspørgsmål op.

NanoQ
Avatar billede annikadk Nybegynder
03. februar 2002 - 21:57 #10
Det samme gælder desværre lektie-spørgsmålene.
Avatar billede djsvend Nybegynder
03. februar 2002 - 22:02 #11
Tja... så må vi, hvad var det du kaldte os, useriøse brugere, jo bare bruge generelt-kategorierne... Jeg er sq da ligeglad, kan bare bedre li når der er system i det...
Avatar billede djsvend Nybegynder
03. februar 2002 - 22:05 #12
teach...-> Jeg hedder Svend og spiller en smule DJ med min storebror... DJsvend, er det så mærkligt?
Har du lært noget PHP ellers? syns da det er et mere mærkligt navn *g*
Avatar billede isbamse Nybegynder
03. februar 2002 - 23:53 #13
Hvorfor ikke finde et mere passende forum til den type spørgsmål istedet?
Avatar billede djsvend Nybegynder
04. februar 2002 - 21:22 #14
Hmm... Hvem ville du spørge? Jeg ville spørge en ekspert, og jeg har været her før, så hvorfor ikke spørge om det?
Jeg kan ikke se det!
Avatar billede isbamse Nybegynder
05. februar 2002 - 09:01 #15
Det er lige så logisk som at forvente at købe maling i en bagerforretning, bare fordi det jo er en forretning.

Eksperten er et forum til udveksling af den seriøse IT viden. Spil ol. hører ikke herunder.