Avatar billede palleravn Nybegynder
03. februar 2002 - 19:48 Der er 7 kommentarer

Label Print

Jeg har programmet "exPressIT" til at printe cd label's. Møj program det kan ikke printe der hvor den skal, har prøvet alt. Andre programmer der er bedre? Jeg printer på en "HP Office G55" printer. Jeg bruger "et ukent mærke" papir til at printe på, men det fulgte med programmet i sin tid.

Så hvilket program, og papir er godt at pruge?
Avatar billede jefa Nybegynder
03. februar 2002 - 20:13 #1
Avatar billede palleravn Nybegynder
03. februar 2002 - 21:17 #2
Det der ziplabel, dur ikke som jeg gerne ville. Jeg tror måske de har misforstået noget. Den skal ikke læse CD'en med lave en forside til den, en som skal klæbes på CD'en...
Avatar billede jefa Nybegynder
03. februar 2002 - 21:33 #3
Så er  det Avery du skal have fat i.
Avatar billede palleravn Nybegynder
04. februar 2002 - 14:25 #4
ja' mem jeg syntes bare ikke at det er så godt. Jeg har prøvet "prøve versionen", ikke så godt...
Avatar billede jefa Nybegynder
04. februar 2002 - 14:28 #5
Jeg bruger en HP G95 og der virker det utroligt godt.
Avatar billede jefa Nybegynder
04. februar 2002 - 15:16 #7