Avatar billede finnwikke Nybegynder
03. februar 2002 - 13:08 Der er 4 kommentarer

Systemopsætning(preferencer) i PHPNuke

Jeg kan instille de fleste ting fra administrationssiden i PHPNuke men .....
Hver gang jeg vil ændre i systemopsætningen(preferencer) får jeg denne
fejlmeddelelse

Parse error: parse error in /web/sites/11/finnwikke/www.finnwikke.f2s.com/PHPNuke5/html/config.php on line 85

Warning: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2) in
/web/sites/11/finnwikke/www.finnwikke.f2s.com/PHPNuke5/html/mainfile.php on line 15

Warning: MySQL Connection Failed: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2) in
/web/sites/11/finnwikke/www.finnwikke.f2s.com/PHPNuke5/html/mainfile.php on line 15
Unable to select database

Det gælder både i version 5.0 og 5.4
Er der en som kan hjælpe  ???
Mange hilsner
Finn Wikke
Avatar billede asdl Praktikant
18. februar 2002 - 15:54 #1
Du har ihvertfald et problem med at connect din database.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
18. februar 2002 - 16:00 #2
du har vel ikke lige oprettet mysql i dag, for så er det derfor, der går 24 timer til den bliver aktiveret, noget andet er, at f2s stopper deres gratis hosting d. 28 februar, så mon ikke du skal finde et andet sted at smide din side/database, bare for at spare dig for at skulle flytte dine ting
Avatar billede finnwikke Nybegynder
18. februar 2002 - 16:07 #3
Det var jeg ikke klar over. Så må jeg vist flytte på hotel.
Tak
Finn wikke
Avatar billede ztyxx Nybegynder
18. februar 2002 - 16:09 #4
no problem:-)