Avatar billede buh Nybegynder
03. februar 2002 - 12:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Stepping på T-pip 1400??

Hey all

Jeg skal ud og købe en T-pip 1400 her en af dagene, men hvad med steppingen?? Jeg har hørt så meget om at det skal være den rigtige stepping. Men hvad er den rigtige stepping og hvordan kan jeg se at cpu'en kører med den stepping??

På forhånd tak
Avatar billede hologram Nybegynder
03. februar 2002 - 12:16 #1
Hvad i alverden er stepping? :)
/me er nysgerrig
Avatar billede groggy Nybegynder
03. februar 2002 - 12:16 #2
Hvis du tænker på at overclocke den vil AYHJA eller AYHJAR være at foretrække. De har ry for at være meget overclockingsvenlige. Med den rette køling vel at mærke. AMD's T-bird på 1400 mhz bliver forholdsvis varm.
Avatar billede buh Nybegynder
03. februar 2002 - 12:21 #3
oki, hvordan kan jeg så se om den er med den stepping??
Avatar billede groggy Nybegynder
03. februar 2002 - 12:27 #4
Det står på kernen af CPUen. Den lille metalliske firkant i midten.
Avatar billede shamanic Nybegynder
03. februar 2002 - 13:33 #5
evt. http://www.overclockers.com/ og under cpu database.
Avatar billede groggy Nybegynder
12. maj 2002 - 13:38 #6
Er du tilfreds med de svar du har fået?? Hvis du er skal du huske at acceptere svarerne...