Avatar billede dwal Nybegynder
02. februar 2002 - 22:35 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

manipulering :)

Hej alle eksperter..
jeg har lige et hurtigt spørgsmål, er det muligt at ændre på ikonerne til mapperne i win2k?
jeg har nemlig hentet nogle meget fede nogle jeg gerne vil bruge i stedet for de kedelige originale..

håber det kan lade sig gøre :)
Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2002 - 22:38 #1
Funktioner|Mappeindstillinger|Filtyper|Find iconet for mappen|Avanceret|Skift icon
Mit gæt
Avatar billede retaxes Nybegynder
02. februar 2002 - 22:41 #2
når man henter ikoner følger der som regel et eller andet der kan installere dem, skins f.eks kan ha ikoner der virker når man installerer skins
Avatar billede retaxes Nybegynder
02. februar 2002 - 22:43 #3
du kan se eksempler med skins og ikoner her http://www.stardock.com/products/windowblinds/
Avatar billede nicklasb Nybegynder
02. februar 2002 - 22:45 #4
Mener du ikke at du vil have forskellige ikoner på hver mappe.. Eller er det dem alle der skal skiftes ud. Og se ens ud?? Når du skriver "hentet nogle" ville jeg tro at det skulle være forskellige til hver mappe. Og til dette formål er MagicTweak et godt program. Der er en del hvor du kan skifte ikoner på forskellige mapper i windows uden at skulle lave genveje.. (Man kan også skifte producent-logoet i egenskaber for denne computer ud..) Programmet kan hentes på http://www.magictweak.com/

/Nicklas B.
Avatar billede dwal Nybegynder
02. februar 2002 - 23:04 #5
space> virkede ikke
retaxes> nøøøh, der var ikke andet end ikonerne i zip'en
retaxes igen :)> prøver windowblinds
nicklasb> det prog, virkede ikke
Avatar billede dwal Nybegynder
02. februar 2002 - 23:06 #6
windowblinds virkede heller ikke fra hvad jeg lige kan se.

mere præcist: skal have et program eller tutorial til at ændre på default mappe ikonerne
Avatar billede nicklasb Nybegynder
02. februar 2002 - 23:12 #7
Virker dette program ikke: http://www.magictweak.com/download/mgtweak_180.exe

Jeg bruger det og jeg har også downloadet det fra denne side.
Avatar billede kapla Nybegynder
02. februar 2002 - 23:34 #8
Avatar billede dwal Nybegynder
03. februar 2002 - 02:30 #9
ka' du ikke lige svare kapla0  <- dit prog virkede så nogenlunde :D
Avatar billede kapla Nybegynder
03. februar 2002 - 02:32 #10
Done
Avatar billede mose Nybegynder
03. februar 2002 - 02:35 #11
Du kan også prøve AX Icons.

http://www.axialis.com/axicons/index.html