Avatar billede reddevil Nybegynder
02. februar 2002 - 17:13 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Backup af mails

Jeg havde Outlook 2000, hvor jeg tog en backup af min mails ved at trykke eksport til en fil > Filen med private mapper (.pst)
Nu har jeg formateret harddisken og installeret Outlook XP. Når jeg trykker importer > fra et andet program eller en anden fil > filen med private mapper > gennemse > og så finder den backupfil (.pst) som jeg havde laveet og brændt ned på en cd, og trykker OK!
Nu skriver den: "Der blev nægtet adgang til filen. DU har ikke den nødvendige adgangstilladelse til filen C:\Dokumenter\mails.pst"

Hvad skal jeg gøre?? Det er lidt vigtigt at få de mails igen....
Avatar billede spil-eksperten Nybegynder
02. februar 2002 - 17:14 #1
open filen i tekstdokument
Avatar billede reddevil Nybegynder
02. februar 2002 - 17:14 #2
Ups, den var skrivebeskyttet! lol dum fejl!
Avatar billede bo Nybegynder
02. februar 2002 - 17:16 #3
Filen er ikke skrivebeskyttet vel...?
Avatar billede summer Mester
02. februar 2002 - 17:36 #4
Hvis du ikke finder andre muligheder, så kan du hente et lille freewareprogram til at åbne dine pst filer, der hedder DBXtract her
http://kommunalbastards.org/oe/links.html
Avatar billede onki Nybegynder
02. februar 2002 - 17:49 #5
Hvis du lige fjerner skrivebeskyttelsen, ja så er det problem hvist løst.

Har selv gjordt det mange gange.
Avatar billede bat Nybegynder
02. februar 2002 - 18:35 #6
du skal bare kopire filen ind på Hartdisken og så højre klikke og vælge Egenskaber og så fjerne v`et udfor skrivebeskyttet og så kan du åbne den som et tekstdokument.
Avatar billede reddevil Nybegynder
02. februar 2002 - 21:48 #7
Tak for svarene...
Avatar billede reddevil Nybegynder
18. marts 2002 - 19:45 #8
Tak for svarene...
Avatar billede summer Mester
18. marts 2002 - 23:50 #9
reddevil>>> "Tak for svarene... ". Betyder det, at ingen duede??, siden
Avatar billede summer Mester
18. marts 2002 - 23:51 #10
siden du beholder dine point
Avatar billede reddevil Nybegynder
19. marts 2002 - 07:41 #11
Ja som du ser fandt jeg selv frem til en løsning først!
Avatar billede summer Mester
19. marts 2002 - 11:59 #12
reddevil>>> Jeg må vist ha' nye briller ,-)