Avatar billede bpvk Nybegynder
02. februar 2002 - 08:01 Der er 5 kommentarer

Opgavestyring

Hej

Jeg har installeret Norton Antivirus 2002/windows 2000 indtil nu har det kørt udmærket, jeg har sat Antivirus til at skulle scanne hver dag klokken 3, og det har også kørt fint indtil nu, men pludselig vil antivirus ikke hverken scanne eller updatere automatisk, når jeg går ind i opgavestyring, og vil se egenskaber for de to opgaver kommer der en fejlmeddelse der siger der er en sideiniti. på Adresse xxxx, manuel scanning kører udemærket, nogender har en ide om hvad der er galt.
Avatar billede steen_hansen Forsker
02. februar 2002 - 08:48 #1
Jeg ville afinstallere det hele, fjerne den fra opgavestyring, gensinstallere det hele igen.
Avatar billede steen_hansen Forsker
02. februar 2002 - 08:49 #2
Og sætte opgavestyring op igen.
Avatar billede bpvk Nybegynder
02. februar 2002 - 15:07 #3
Jeg Har prøvet at afinstallere Norton Antivirus og genindstallere den igen, men jeg kikkede godt nok ikke på opgavestyring altså om Antivirus var slettede i opgavestyring, regnede sådan set med at det skete automatisk når jeg afinstallerede Antivirusprogrammet.
Avatar billede steen_hansen Forsker
02. maj 2002 - 00:13 #4
Hvad blev enden på det hele, bpvk?
Avatar billede steen_hansen Forsker
05. maj 2002 - 22:33 #5
bpvk, fik du løst det?