Avatar billede madskr Nybegynder
01. februar 2002 - 22:21 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Problem med speedstram 2601

øhhhh hvis man har glemt sit password til sin speedstream 2601 hvad gør man så?? den bruges til en netexpress 2 forbindelse.

mvh Mads
Avatar billede michael7 Nybegynder
01. februar 2002 - 22:25 #1
password.. er det brugernavn og det.. så står det på den seddel du fik da du bestilte din Internet forb.. i hvertfald hvis det er TDC.. !
Avatar billede madskr Nybegynder
01. februar 2002 - 22:27 #2
nej det er det man bruger for at kunne logge ind på router
Avatar billede gl_kurtj Nybegynder
01. februar 2002 - 23:09 #3
Find manualen og lav et reset. ;)
Avatar billede bentn Nybegynder
02. februar 2002 - 17:33 #4
mener du dette,? http://192.168.1.1/

derefter finder du så manualen frem hvor dine password står, som de andre rigtigt nok siger.
Avatar billede bo.mb Nybegynder
03. februar 2002 - 03:00 #5
Hvis jeg husker rigtigt slukker du for routeren - holder den lille røde knap inde med en pind mens du tænder igen - herefter skal du logge ind på routeren med et terminal program inden for en vis tid (vist 30 sek) og bruge serienr som password.
Avatar billede madskr Nybegynder
03. februar 2002 - 13:04 #6
Det hjalp at reesete den et par gange..
tak for hjælpen