Avatar billede mermaid2 Nybegynder
01. februar 2002 - 16:17 Der er 6 kommentarer

full-duplex

Jeg har forsøgt at telefonere via headset. Nu 'siger' den at mit lydkort mangler full-duplex eller sådan??
Kan jeg hente det (downloade) nogen steder?
Avatar billede chries Nybegynder
01. februar 2002 - 16:21 #1
Det er noget dine driver skal understøtte. (og det skal være enabled)

Prøv:
Download de nyeste driver, set audio accelleration til full (både recording og playback).
Avatar billede chries Nybegynder
01. februar 2002 - 16:22 #2
w2k:
i control panel -> sound and multimedia -> Audio (advanced knapper)
Avatar billede mermaid2 Nybegynder
01. februar 2002 - 16:27 #3
Nu siger den at jeg ikke har etsound card eller det ikke er tilsluttet (Admit, Im new to this) :o)
Avatar billede mermaid2 Nybegynder
01. februar 2002 - 16:29 #4
Men det med control >sound and multi>audio har jeg gjort = det forstod jeg
Avatar billede mermaid2 Nybegynder
01. februar 2002 - 16:37 #5
creative sound blaster PCI er det sound card det ser ud til jeg har...er det så evt. driver der mangler efter jeg har formateret maskinen?
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
29. april 2002 - 11:23 #6
Full dublex følger med kortet og hvad jeg ved ikke noget du kan downloade. Hvilket lydkort har du?
Mvh. morten hjort