Avatar billede flemminghave Nybegynder
01. februar 2002 - 15:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sammensætning

Jeg har været ved at ændre lidt på designet på min hjemmeside.. Det er dog ikke på dem alle, hvis i gider kigge på dem alle og give mig nogle råd og kommentarer til sammensætningen ville det være genialt.. Adresserne er som følger: www.flemminghave.dk og www.flemminghave.dk/Eksempel.dk
Avatar billede nina_kb Nybegynder
01. februar 2002 - 20:46 #1
Hej Flemming
Jeg kunne desværre kun få noget at se på første link.
Jeg har først et par kommentarer til det overordnede design.
De ovale bløde knapper m/skygge og de hårde gule bokse i siderne giver lidt stilforvirring. Måske du kunne få de to elementer til at hænge lidt bedre sammen (evt. designe det ene lidt om).

Farverne på sitet står godt til hinanden, men måske du kunne få lidt gult i "Velkommen"-teksten også - så ville det virkelig være farvemæssigt gennemført :)

Forside:
Fedt billede, men måske du kunne arbejde lidt med dets dimensioner og farver (jeg ved ikke hvor god du er til Photoshop).
Jeg ville nok forsøge at få de grøn/brune/gule farver frem i det så det matchede resten Samt gøre det bredere.

Lidt om mig:
hehe du ser da meget sød ud ;) (bare rolig jeg er lykkelig gift :D)
Til det mere seriøse - giv teskteen lidt luft, du har jo plads nok. Prøv at dele det lidt op i afsnit.

Billeder:
Hmmm her ville jeg nok have givet billederne en passende ramme og ladet dem være knapper/links i sig selv, men som alt andet bare forslag.

Nyheder:
Igen prøv at give teksten lidt luft. Du kunne evt. give celler lidt pad.

Links:
Er vist ikke aktiv endnu.

Alt i alt ikke dårligt, men husk på at smag og behag er forskelligt, så mine forslag/meninger behøver absolut ikke at være den endegyldige sandhed.

Håber du kunne bruge lidt af det og god arbejdslyst.

Nina
Avatar billede sacre_bleu Nybegynder
12. februar 2002 - 18:19 #2