Avatar billede fredskild Nybegynder
01. februar 2002 - 15:35 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Spil i Xp

Er der nogen der ved hvordan man får flight sim 2000pro til at køre under XP... jeg får en meddelse om at det ikke er et win32 program! Og det virker ikke at skifte kompatibilitets tilstand for programmet
Avatar billede spil-eksperten Nybegynder
01. februar 2002 - 15:37 #1
Det kan du ikke, det kræver vist nok win98. :-(
Avatar billede fredskild Nybegynder
01. februar 2002 - 15:40 #2
Det kan for helvede ikke passe....Det er jo MS-software begge dele (lavet med få års mellemrum endda).
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2002 - 15:44 #3
Der er vist noget med, at du kan højreklikke på exe-filen til spillet og definere, at den skal køres som i win98 miljø...Prøver lige at finde mere info
Avatar billede fredskild Nybegynder
01. februar 2002 - 15:49 #4
det virker stadig ikke at skifte kompatibilitets tilstand for programmet!
Avatar billede kapla Nybegynder
01. februar 2002 - 15:50 #5
Prøv "Guiden Programkompatibilitet" under Tilbehør.
Avatar billede fredskild Nybegynder
01. februar 2002 - 15:56 #6
forskellen er den samme om man højre klikker på exe filen eller vælger en popsmart windows guide...
Avatar billede bullet! Nybegynder
01. februar 2002 - 16:44 #7
fredskild>> ja det er sku for dårligt af MS de ikke har lavet det kompotiblet med Win2000/Xp, men jeg ved MS flight sim 2002 virker i XP
Avatar billede resten Nybegynder
01. februar 2002 - 17:59 #8
Prøv at hente dette program fra M$ det er til at sætte kompliter til programmer i xp.

http://msdn.microsoft.com/downloads/default.asp?url=/downloads/sample.asp?url=/msdn-files/027/001/685/msdncompositedoc.xml
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. februar 2002 - 18:32 #9
Prøv at se om der skulle stå noget her om Fliught simulator 2000 pro: http://www.ntcompatible.com/0.shtml
Avatar billede resten Nybegynder
03. februar 2002 - 22:02 #10
Hva siger du til det fredskild kan vi få noget feedback.

DirectX diagnose værktøj kan startes fra kør med kommandoen: dxdiag

Værktøjet kan bruges til at oplyse om beskadigede DirectX filer og til at teste lyd, billede og spilfunktioner.
Avatar billede nobbod Nybegynder
04. februar 2002 - 09:24 #11
Jeg har kørt flight sim 2000pro på både win 2000pro og XP pro, så det skal kunne virke på en eller anden måde, prøv at opgradere skærmkort drivere og måske din bios.
Avatar billede fredskild Nybegynder
05. februar 2002 - 09:34 #12
Undskyld den lidt sene tilbage melding... det kommer sig af at jeg kom til at "nedgradere" til 2000 i stedet! Men jeg har en makker med samme problemer, og en helt anden maskine, så jeg vil ikke tro at bios og directX kan få skylden for problemerne.
Så hvis resten's lille fix ikke virker, er der vel ikke andet for end at skifte til FS2002.
Avatar billede resten Nybegynder
05. februar 2002 - 10:34 #13
:-)