Avatar billede lvmadsen Nybegynder
10. maj 2000 - 09:03 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Outlook Express + IE

Når jeg klikker på et link i en e-mail i min Outlook Express, så går den ind og åbner siden i Netscape. Hvor går jeg ind og ændrer det, så den åbner Explorer i stedet?
Avatar billede x4all_dk Nybegynder
10. maj 2000 - 09:36 #1
Explorer -> Internetinstillinger -> programmer -> std.browser.

Mads Østerby
Avatar billede snowball Novice
10. maj 2000 - 09:52 #2
Det er der altså ikke noget der hedder. I hvert fald ikke hos mig !!!

Men du kan sætte kryds i "Internet Explorer should check to see whether it is the deafult browser" (sættes også under fanebladet programmer (programs)

Start så IE og så skulle den gerne komme frem og spørge om IE skal være default browser, og det svarer du så bare ja til !

Så skulle den være i vinkel igen :-)

Snowball
Avatar billede x4all_dk Nybegynder
10. maj 2000 - 12:26 #3
snowball -> det var det som jeg mente, men ok, fred være med det.
Avatar billede snowball Novice
10. maj 2000 - 14:15 #4
OK, men det var nu ikke helt nemt at vide ;)

Snowball
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
10. maj 2000 - 19:48 #5
Hmm...det virkede ikke...er der flere gode forslag???

Jeg har haft prøvet at fjerne Netscape; så får jeg en fejlmeddelelse om at den ikke kan finde filen Netscape.exe, når jeg klikker på et link.

Hjæ-æ-ælp!
Avatar billede snowball Novice
10. maj 2000 - 19:59 #6
Så prøv og højreklik på en html/htm fil (som ligger lokalt!) mens du holder SHIFT nede og vælg så Open with... Vælg derefter Internet Exploer og sæt kryds i "Always use this program to open these files"

Prøv det !

Snowball
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
11. maj 2000 - 17:24 #7
Tænk, nu virkede det pludselig...3. gang jeg starter IE op efter at have gjort det...mystisk. 20 til snowball og resten til x4all_dk fordi snowball forklarede det "rigtigt" for mig som x4all prøvede at sige *G*.