Avatar billede frakkel Nybegynder
01. februar 2002 - 11:14 Der er 1 kommentar

Windows ME brugere kan ikke få adgang til Windows 2000 Prof.

Hverken fildeling eller print til Windows ME kan lade sig gøre mod en Windows 2000.
der spørges til IPc password hver gang link forsøges (både printer oprettelse eller fil access fra ME maskine)

Brugernavn & Password er dobbelt checket og er de samme og oprettet begge steder.

Nogen gode forslag ?
Avatar billede thomasledet Nybegynder
01. februar 2002 - 11:34 #1
åben for Guest kontoen på win2k....

det er windows me, der ligesom win98 er dårligt lavet mht samba...