Avatar billede tumben Novice
01. februar 2002 - 00:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

debilmobilbruger søger hjælp !!

Hej

HVordan laver man et snabel A på en mobiltelefon (nokia 3210)..der står intet om det i manualen
..når man skal sende en email fra den ...???
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2002 - 00:48 #1
Jeg mener, at du bare skal holde *-tasten nede et øjeblik. Så skulle der gerne komme en masse tegn frem.
Avatar billede jonatand Nybegynder
01. februar 2002 - 00:50 #2
tryk 2 gange på # og en gang på * og find det der, smart, ikk'?!
Avatar billede jonatand Nybegynder
01. februar 2002 - 00:53 #3
Nååh, når du skal sende emails fra den....

Så skal du gå ind i beskeder > beskedinstillinger > sæt 1 og vælg beskeder sendes som email.

Så går du tilbage og skriver din besked, trykker ok og send.
Så skal du skrive en emailadresse dér, tryk *, så kommer der en menu frem med bl.a. @
Avatar billede jonatand Nybegynder
01. februar 2002 - 00:55 #4
Jeg ved dog ikke hvilket telefonnummer du skal skrive bagefter.....
Avatar billede tumben Novice
01. februar 2002 - 00:57 #5
jonatand..rigtigt svaret...tak ved du så også hvad det erden kommer og spørger om når man skal sende mailen....numerisk...eller alfanumerisk
Avatar billede tumben Novice
01. februar 2002 - 01:14 #6
ufc..havde også ret..det kom bare an på "ingangsvinklen"..tak...men ved nogen det med numerisk ...for jeg kommer ikke længere end...indtast nummer...numerisk eller alfanumerisk ???...hvad er meningen..den kender jo beskedcentralnummeret..og er sat op til at sende som email ?? fatter nada ?
Avatar billede johnnyr Nybegynder
01. februar 2002 - 09:48 #7
Du kan også sende en SMS direkte til en e-mail adresse. Følg vejledningen for neden.
- Åben en ny tekstbesked
- Start med at skrive e-mail adressen på modtageren
- Lav et mellemrum og skriv emnet i en (parentes). Dette er ikke nødvendigt!
- Send SMS'en til din operatørs central nummer.

SMS til E-post centralnumre
TELMORE: 200
SONOFON: 40900093
MOBILIX: 999
TELIA: 1010
TeleDanmarkMobil: 200
TELEFONA: 200
DEBITEL: 200
TELE2: 222