Avatar billede xs2k Nybegynder
31. januar 2002 - 21:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problem med ændring af email adresse

Det er for tiden ikke muligt at ændre sin email adresse her på eksperten. Selv efter at man har modtaget bekræftelsen fra eksperten.dk og har klikket på det medsendte link er det stadig den gamle adresse der står under personlige data.
Avatar billede peet-49 Novice
31. januar 2002 - 21:47 #1
Det samme problem, har jeg haft hver gang, jeg skiftede adr. Jeg skrev en e-mail til eksperten, så rettede de den.
Avatar billede admin Novice
01. februar 2002 - 10:06 #2
vi får det rettet