Avatar billede martal. Nybegynder
31. januar 2002 - 18:37 Der er 5 kommentarer

Mus kan ikke findes af Windows...

Hej

Jeg har en mus fra Logitech og det er en USB mus, men der fulgte sådan "adapter" med (hedder det hvist nok). Og den har jeg indtil nu brugt, men nu når jeg vil bruge USB stikket kan Windows ikke finde den, hvorfor ik??
Jeg bruger Windows 98SE, jeg kender ikke helt navnet på musen, men den hedder hvist nok Trackman eller sådan noget...!
Hilsen Martal.
Avatar billede repsac Nybegynder
31. januar 2002 - 18:46 #1
Mit forslag er at prøve og afinstallere musen. Restarte maskinen og håbe på at der bliver detected noget nyt hardware (din mus), ellers kan det gøres manuelt, men er du sikker på at din usb-port virker?
Har du noget andet du kan køre via usb?
Avatar billede martal. Nybegynder
31. januar 2002 - 18:49 #2
Ja, jeg er sikker på at min USB port virker, jeg har prøver 4 forskellige porte...!
Avatar billede repsac Nybegynder
31. januar 2002 - 18:55 #3
Har du forsøgt at reinstallere din software? Den kan jo være at du kan fifle lidt med det ...
Avatar billede martal. Nybegynder
31. januar 2002 - 18:58 #4
Repsac : Nej, jeg prøver det lige...!
Avatar billede martal. Nybegynder
02. februar 2002 - 02:07 #5
Repsac : Undskyld jeg først svarer tilbage nu, men jeg har ikke kunne komme på nettet....!
Men det virkede, så hvis du lige smider et svar for du points.

Tak :o)