Avatar billede clausga Nybegynder
31. januar 2002 - 18:00 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Messenger i XP

Mig og en ven har været ved at prøve den voice chat der ligger der i men vi har ikke kunne få det til at virke pga. den blot skriver connecting to...... og så sker der ikke mere hvad går vi galt ????
Avatar billede resten Nybegynder
31. januar 2002 - 19:16 #1
Har i nogen firevall?
Avatar billede clausga Nybegynder
31. januar 2002 - 20:34 #2
de er slået fra
Avatar billede resten Nybegynder
31. januar 2002 - 20:34 #3
også dem i xp?
Avatar billede clausga Nybegynder
31. januar 2002 - 20:40 #4
ja
Avatar billede resten Nybegynder
31. januar 2002 - 20:44 #5
Ja så er jeg på bar bund :-(
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. januar 2002 - 21:04 #6
hvis i har adsl kan i godt glemme at få det til at virke har jeg hørt - det virker ikke med adsl-typen vi har idag.
Avatar billede johnnyr Nybegynder
31. januar 2002 - 21:11 #7
Som jeg forstår er det Voice over IP XP vil benytte hvilket foregår som et virtuelt analog opkald til opsamlingspunkt der bære det videre som IP-tale..derfor burde det virke med en ISDN2 men ikke ADSL. Jeg benytter selv TeamSound..men det er nok mest til når der games på den hårde måde ;O)
Avatar billede clausga Nybegynder
31. januar 2002 - 22:32 #8
ok :( er der så ingen til hvis man har ADSL og STOFA ???
Avatar billede pft Nybegynder
01. februar 2002 - 06:06 #9
Prøv YaHoo
Avatar billede johnnyr Nybegynder
01. februar 2002 - 07:42 #10
Kom lige i tanke om !:
Kan i overføre filer via messenger ?
Som "resten" skriver så er der jo den lille firewall. Hvis du går i netværk og ser på din LAN forbindelse må der ikke være en hængelås på ikonet ! ...Ellers Yahoo.com køre mange interessante Webcam tjenester er der et hav af private rooms ! (og de virker i XP)
Avatar billede clausga Nybegynder
05. januar 2003 - 01:52 #11
.
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
05. januar 2003 - 02:01 #12
eyeballchat ( www.eyeballchat.com ) kan godt køre det med adsl. Både webcam, voice og sende filer ;o)