Avatar billede the_matrix1 Nybegynder
31. januar 2002 - 16:56 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

PRODIC

HEj er der en som har icq nr til prodic da jeg syntes han turials eller hvad fanden det nu staves, ikke rigtigt passer nogen af de ting der står man skal kan man ikke finde i menu'erne så jeg syntes han skulle opdatere sin side!

Mvh Matrix
Avatar billede dmcn Praktikant
31. januar 2002 - 17:00 #1
Du kender adressen til hans site - hvorfor skriver du så ikke en mail, i stedet for at spamme os?
Avatar billede prodic Mester
31. januar 2002 - 17:00 #2
www.prodic.dk->Personlige Informationer->webmaster@prodic.dk

Svært at finde!!
Avatar billede the_matrix1 Nybegynder
31. januar 2002 - 17:02 #3
kan du sige mig hvorfor jeg ikke kan finde nogen af de ting som du skriver man skal gøre for at kunne lave dvs. tekste!
Avatar billede dmcn Praktikant
31. januar 2002 - 17:04 #4
the_matrix1 : Hvis du ikke engang kan finde hans UIN på sitet, tror du så ikke det er samme problem der gør at du ikke kan finde tingene til hans tutorial? Overvejet om du måske er larmende nærsynet?
Avatar billede the_matrix1 Nybegynder
31. januar 2002 - 17:07 #5
lol jeg ser minus!!!!!!
Avatar billede eflow Nybegynder
31. januar 2002 - 17:10 #6
LOL.......prodic har da gjort de der tutorials så lette at en af mine "ikke nørd" venner kan hitte ud af dem, smid computeren ud og begynd at spile bordtennis.....EFloW over and OUT!!!
Avatar billede nonick Nybegynder
31. januar 2002 - 17:52 #7
LOL
Avatar billede the_matrix1 Nybegynder
11. februar 2002 - 17:00 #8
lol