Avatar billede rah Nybegynder
09. maj 2000 - 18:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Logo - Til netparty

Jeg har lavet et site til et netparty og nu mangler jeg kun et logo........ jeg ville hører om der var nogle af jer PhotoShop eksperter der ville være intresseret i at lave et sådan logo ? Jeg har HTML koden til bg farven: "#828E9F" logo et må i selv bestemme hvordan skal se ud....... jeg har kun en ting det skal være fremtidsindspireret ! Der skal ikke være nogen tekst ud over Venturer
Avatar billede azeam Nybegynder
09. maj 2000 - 20:21 #1
uddyb! url? html? mere om formål!

/azeam
Avatar billede rah Nybegynder
09. maj 2000 - 22:26 #2
Jamen. url'en til siden er http://www.venturer.dk (Klik på banneret!) Formålet med logoet er at det bliver sat ind på vores side til næste party ! og det kommer bag på vores T-Shirts......... farverne skal helst være dem der er inde på siden !
Avatar billede lorx.dk Nybegynder
10. maj 2000 - 15:01 #3
Jamen det logo kan jeg hurtigt lave...
hvis du vil have mere info om hvem jeg er kan du skrive til info@lorx.dk. Hvis du vil se nogle eksempler på hvad jeg har lavet kan du tjekke www.lorx.dk > Logo Design > Eksempler