Avatar billede bredum Nybegynder
31. januar 2002 - 13:02 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

WinXP og FTP server - hvilken er bedst

Jeg skal til at sætte en FTP server op i XP, men hvilken er bedst??
Avatar billede taskmgr Nybegynder
31. januar 2002 - 13:04 #1
Serv-U

Finder lige et link :o)
Avatar billede snowball Novice
31. januar 2002 - 13:05 #2
Jeg vil anbefale BulletProof FTP Server (http://www.bpftpserver.com/) Den er stabil og utrolig let at gå til samt den har mange indstillingsmuligheder uden at det bli'r uoverskueligt !

Snowball
Avatar billede taskmgr Nybegynder
31. januar 2002 - 13:06 #3
http://download.cnet.com/downloads/0-10069-100-8582996.html?tag=st.dl.10001-103-1.lst-7-1.8582996

Det er en trial på 30 dage, men så kan du jo prøve at se om det er noget du kan bruge ;o)
Avatar billede blackie Nybegynder
31. januar 2002 - 13:39 #4
Anbefaler også BulletProof FTP Server, kører selv med den i XP.
Avatar billede resten Nybegynder
31. januar 2002 - 14:04 #5
Jeg ville forslå dig cesar ftp den er gratis og du kan hente den på min ftp server og der er en Dansk guide.
ftp://62.243.166.206/
Avatar billede snowball Novice
31. januar 2002 - 14:14 #6
eeehhmm...Der er da vist gået "lidt" ged i det her spørgsmål !!!

Snowball
Avatar billede smiske Nybegynder
31. januar 2002 - 14:15 #7
Jamen så vil jeg da også lige give mit besyv med her, jeg vil klart anbefale Serv-U også.  Den er nem at sætte op og den kører ganske udemærket i XP.  Bruger den selv, og der er ingen problemer.

//Henrik
Avatar billede resten Nybegynder
31. januar 2002 - 14:20 #8
Hmmm ja der sker noget snowball jeg haved ikke set han haved acebteret jeres svar med 0 point.
men jeg tror det er på eksperten da jeg har fået 2 mail med et accebteret svar og når jeg kigger ja så er spørgsmålet stadig åben.
Men får jeg point får i dem.
Avatar billede johnnyr Nybegynder
31. januar 2002 - 21:15 #9
Lige en bemærkning...jeg køre en FTP site der rummer 120 gigs på en 2 Mbit DSL og har forsøgt mange forskellige ! Personlig syntes jeg Bulletproof (G6) er den bedste og venligeste at arbejde med ! nemheden i at sætte forskellige brugere op med forskellige adgangs tilladelser og banne IP mm køre som en drøm !...men det er jo ligesom religion...man tror kun på en *G*
Avatar billede resten Nybegynder
01. februar 2002 - 08:51 #10
:-)