Avatar billede lbl Nybegynder
31. januar 2002 - 11:24 Der er 4 kommentarer

Mit modem mangler driver?!!!!!!

Jeg har formateret min harddisk og har ingen orginal driver til mit modem. Jeg har gennem eksperten fået et link til: http://www.aceex.com.tw/su-driver.asp

Mit modem:
P&T
DK97022526
Telestyrelsen
Modem-56V14
S/N: 9834760

er den rigtige driver på siden eller mangler der flere drivere til mit modem???? Min computer vil gerne have en driver til noget....win eller wins.
Har jeg fundet den forkerte driver når min computer hellere vil installere et "standard-modem" end mit modem.
Avatar billede jailbird Nybegynder
31. januar 2002 - 11:39 #1
Avatar billede jailbird Nybegynder
31. januar 2002 - 11:46 #2
Avatar billede jailbird Nybegynder
31. januar 2002 - 11:47 #3
jeg ved ikke om det angivet link er det rigtige, men der sker ikke noget ved at prøve.

Hvis din computer istedet vælger at installere et standard-modem, er det den forkerte driver :0(

/jailbird
Avatar billede lbl Nybegynder
31. januar 2002 - 11:52 #4
Det ser godt ud. jeg mangler mit login så jeg kan få et password og gå ind og hente driveren. Det kan jeg først imorgen. Så får du mine points der - hvis det virker!!!! Tak for hjælpen