Avatar billede ssstamme Nybegynder
30. januar 2002 - 22:45 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Bios opdatering

Jeg har et soyo dragon plus bundkort, og når jeg vil opadatere bios skriver den UNKNOWN FLASH TYPE. hvad er der galt?
Avatar billede swordcat Nybegynder
30. januar 2002 - 23:04 #1
Prøv at downloade en ny driver her: www.wimsbios.com

Find den korrekte og dit problem skulle være løst
Avatar billede retaxes Nybegynder
30. januar 2002 - 23:31 #2
swordcat> læser du ikke spørgsmålet, det er flash programmet den er gal med.
Avatar billede retaxes Nybegynder
30. januar 2002 - 23:34 #3
her kan du hente både bios og aflash http://www.soyousa.com/dragonpbios.html
Avatar billede retaxes Nybegynder
30. januar 2002 - 23:35 #4
lidt hjælp til hvordan du flasher den nye bios http://www.soyousa.com/bios.html
Avatar billede ssstamme Nybegynder
31. januar 2002 - 00:58 #5
har lige prøvet men den skriver stadigvæk det samme
Avatar billede retaxes Nybegynder
31. januar 2002 - 10:22 #6
har du valgt den rigtige bios revision, det er ikke helt ligegyldigt hvilken en du bruger
Avatar billede segalt_2000 Nybegynder
31. januar 2002 - 11:27 #7
Har du checket din jumper på boardet. Er den ikke sat korrekt kan det være hér fejlen ligger.
Avatar billede ssstamme Nybegynder
31. januar 2002 - 19:16 #8
Retaxes jeg har prøvet alle bios versioner
seagalt der er ikke nogle jumpere på mit bundkort. tingene kan kun ændres i Biosen