Avatar billede spursfc Nybegynder
30. januar 2002 - 17:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

problemer med afslutning af counter strike....

Hej hej

Jeg har lige installeret win 2k på min comp. Før havde jeg win 98. Når jeg spiller counter strike og quit'er et spil fryser internettet næsten hver gang og jeg kan ikke gøre noget....Jeg spiller igennem boomtown... Ved win 98 havde jeg ikke problemet!!!

Peter
Avatar billede moern Nybegynder
30. januar 2002 - 17:28 #1
Prøv eventuelt at geninstallere dit CS... Kan ikke se hvad du ellers kan gøre :|
Avatar billede goulduck Nybegynder
30. januar 2002 - 17:37 #2
Hvis du har VIA chipsæt, skal du installere den nyeste 4in1 driver!
Avatar billede spursfc Nybegynder
30. januar 2002 - 17:46 #3
sikkert rigtigt....men hvad betyder det??????
Avatar billede moern Nybegynder
30. januar 2002 - 18:08 #4
Man kan ikke sige det så meget anderledes... :o) Hvis du har et VIA bundkort... så hent den nyeste 4in1 driver..!
Avatar billede spursfc Nybegynder
30. januar 2002 - 18:40 #5
jeg har gigabyte bundkort såååå..... ellers tak
Avatar billede spursfc Nybegynder
01. februar 2002 - 13:20 #6
måske hjalp det at geninstallere den så du får pointene moern...tak for det