Avatar billede rji@rji.dk Nybegynder
09. maj 2000 - 00:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

www.rji.dk

Hej,

Jeg vil gerne høre noget konstruktiv kritik at www.rji.dk

Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2000 - 00:46 #1
Designet: Fiks opbygget, men hvorfor er der forskellige tekst størrelser og former på siderne. det ville se pænere ud med ensformig teksttypografi.
Navigation: En virkelig kvik site.
Formål: Udemærket idé. Ved SMS beskeder savnes antal tegn tilbage.

Karakter 10 @ 13
Avatar billede prodic Mester
09. maj 2000 - 10:01 #2
Design : Syntes du blander for mange ting sammen. Farver især. Skrifttyperne er forskellige og har mange (tiltider) grimme farver.

Navigation : Fin Nem. Ikke det store ventetid,

Farver/andet : Jeg ville vælge nogle farver der stod bedre til hinanden end grøn og blå(og rød).

Og jeg er heller ikke vild med at dine baggrundfarver i dine frames skifter farve.

Pas på at dine undersider ikke bliver for lange i bredden. Det ødelægger noget at det visuelle.

Pas på at dit billed forneden på menusiden, ikke bliver forrykket.

7@13
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2000 - 12:56 #3
<:O=( Tak for hjælpen , men du kan rende og hoppe. Igen en meget kort kretikperiode. Jeg troede ellers du ønskede kretik. Så bruger man tid på at kikke på Siten og hvad får man så! En lang næse>
Avatar billede prodic Mester
09. maj 2000 - 14:32 #4
Hvis jeg nu opretter et ?, i samme kategori, med halvdelen af pointene fra dette ? til Kharder er det så ok med jer?
Avatar billede rji@rji.dk Nybegynder
09. maj 2000 - 14:41 #5
Undskyld Kharder, det var første gang jeg skulle give point og så lavede jeg en fejl, jeg vil meget gerne rette den, hvis det er muligt :-)