Avatar billede minifan Nybegynder
30. januar 2002 - 10:07 Der er 3 kommentarer

Slette/tilføje autoindhold i adresselinie i Explorer ver. 6.0.26

Hej Alle.
Hvordan redigerer jeg i det indhold som fremkommer i "rullegardinet", når jeg taster et enkelt "w" i adresselinien i eksplorer. Ligenu foreslå explorer eks. : "Søg efter w", "Webmapper"
"www.webshoppen.dk" osv....
Kan jeg selv slette dem jeg ikke gider at have og selv tilføje nogle fede links til dette autoindhold??

Håber I kan hjælpe....
MiniFan:-)
Avatar billede kapla Nybegynder
30. januar 2002 - 17:49 #1
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. februar 2002 - 21:36 #2
Du kan i hvert tilfælde slette listen i funktioner - internetindstillinger ved at klikke knapper ryd oversigten. Jeg ved ikke om du kan redigere i listen

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
Avatar billede tommy.p Nybegynder
05. februar 2002 - 18:17 #3
du skal gå ind i internet indstillinger og rydde oversigten så vil der næste gang du går hen på de fede sider blive registeret at du har været på disse sider og de vil automatisk blive registeret.
                            tommy