Avatar billede carls2002 Nybegynder
29. januar 2002 - 21:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

oprette brugere... efter DNS installation

Hey

Jeg har lige installeret dns servere (dcpromo) og det virker også efter hensigten...
Nu kan jeg bare ikke finde det sted hvor man kan oprette brugere... der hvor man kan sætte dem til at kører et bat script ved logon....

(lige et ekstra spørgsmål... hvordan logger man på en dns fra windows XP ? )

/Carsten
Avatar billede goulduck Nybegynder
29. januar 2002 - 22:49 #1
Du kan sku da ikke logge på en DNS!

Mener du Active Directory? :-)
Avatar billede nielsvp Nybegynder
29. januar 2002 - 23:56 #2
DCPROMO Wizard'en installeret Active Directory for et angivet domæne navn.
Som en Domain Controller.

Du logger på domænet.

Start -> Programs -> Administrative Tools -> Active Directory Users & Computers.

Start -> Settings -> Control Panel -> Administrative Tools -> Active Directory Users & Computers.
Avatar billede carls2002 Nybegynder
30. januar 2002 - 09:25 #3
jeg kan ikke finde "active directory users & computers" nogen af de ovennævnte steder... Men kan det have noget at gøre med at jeg afsluttede dcpromo inden den hvar helt færdig... den stod nemlig over en time og skrev noget med schortcuts.... den var vist gået fast....