Avatar billede zhriver Nybegynder
29. januar 2002 - 20:09 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Install af XP

Jeg har en ny com som jeg gerne vil installere XP på!!!
Problemet er at hver gang jeg installerer det stopper installeren, da den siger at der mangler en fil(ikke den samme hver gang!!)
Jeg har fået andre til at teste skiven og der fejler den intet!!!!
Avatar billede nonick Nybegynder
29. januar 2002 - 20:16 #1
har haft det samme problem. Det hjalp da jeg skiftede harddisk...
Avatar billede zhriver Nybegynder
29. januar 2002 - 20:18 #2
Kinky......
Avatar billede james_t_dk Juniormester
29. januar 2002 - 20:18 #3
hvilken harddisk har du, jeg havde samme problem med Windows 2000 og en af mine IBM diske, problemet kan dog løses ved at køre et IBM program der hedder DFT. Når det har formateret disken kan man installere.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
29. januar 2002 - 20:19 #4
Hvis det er en IBM og kun hvis det er en IBM bør du prøve at køre dette program: http://www.storage.ibm.com/hdd/support/download.htm#DFT
Avatar billede zhriver Nybegynder
29. januar 2002 - 20:21 #5
Samsung
Avatar billede james_t_dk Juniormester
29. januar 2002 - 20:23 #6
sorry, men jeg ser lige om der er ligende software til en sådan en!
Avatar billede zhriver Nybegynder
29. januar 2002 - 20:23 #7
i'll be waiting!!!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
29. januar 2002 - 20:29 #8
Det ligner, så det kan du da prøve det er et diagnostiserings program, hvis der er mulighed for at formatere drevet, så gør det!!!

Disse diagnostiserings programmer sletter/fjerner alt fra din maskine!!! på det aktuelle drev!

http://www.samsungelectronics.com/hdd/support/downloads/utilities_02.html

Det er værd at forsøge!
Avatar billede zhriver Nybegynder
29. januar 2002 - 20:31 #9
Tester lige!!!! lyder godt
Avatar billede stephans Nybegynder
30. januar 2002 - 09:14 #10
Smid lortet ud! og køb noget nyt!!