Avatar billede blue-dragon Nybegynder
29. januar 2002 - 16:26 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Dating system

Hej Eksperter...

Er der nogen der har et dating system jeg må få eller i kan lave?
Avatar billede snigermunken Nybegynder
29. januar 2002 - 16:28 #1
Du kan jo starte med at sige hvad det system skal kunne gøre.

Og nej jeg har ikke noget.
Avatar billede jensgram Nybegynder
29. januar 2002 - 16:54 #2
Og nej, der er ikke brug for et ;)
Avatar billede iziqio Nybegynder
29. januar 2002 - 17:23 #3
fandt du noget ???? Hvis ja så skriv lige til mig Iziqio@Hotmail.com
Avatar billede BacceDK Juniormester
29. januar 2002 - 18:10 #4
hmm et dating system tror jeg nu ik liige du bare sådan finder eller får gratis.
Jeg er selv ejer af 2 dating sites, meen har også måtte svede for dem, og kan hurtigt fortælle at hvis du skal have et dating site med hvad der til hører snakker vi omkring en prisklasse på ca 50.000 kr for at en pro. laver det, det er dog muligt at nogle freelancere der vil og kan gøre det billigere
Avatar billede BacceDK Juniormester
29. januar 2002 - 18:11 #5
p.s det er også næsten umuligt at komme op med et dating site i dag, der er alt for mange om budet, og så længe du ik kan tilbyde noget de andre ikke allerede kan så kommer du arldrig frem
Avatar billede oreilly Nybegynder
29. januar 2002 - 19:24 #6
well blue, giver indate ret! men sig til hvis du skal bruge et så vil jeg godt give en pris :)
Avatar billede BacceDK Juniormester
29. januar 2002 - 21:38 #7
yes yes
Blue lige bortset fra det kan jeg levere koderne til et dating site for en pris af ca 20.000 kr (dog uden design)
Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2002 - 22:11 #8
Er det montro koden til det http://www.indate.dk/ du vil sælge?!

Parse error: parse error in /net/users/a30/107/indatedk/www/anbefal.php on line 86
Avatar billede oreilly Nybegynder
29. januar 2002 - 22:33 #9
*GG* 20k og så er det koder der eksisterer andre steder eller hvad??
kan nemt gøres til 15000-16000
Avatar billede BacceDK Juniormester
29. januar 2002 - 23:54 #10
hmm nej det er ikke indate.dk eller et antet site jeg ville sælge.
Grunden til at indate har en parse error der og sikkert også andre steder er at siten har ligget urørt i laaang tid pga tidsmangel og andre årsager.
serveren det har ligget på har været gået kold og der er bare uploadet nogle backups som ikke er gået igennem.
Men nej skal jeg sælge koder, om det er dating sites eller andre koder, leveres de sel,f ikke med fejl af forskellige arter
Avatar billede BacceDK Juniormester
29. januar 2002 - 23:55 #11
desuden kan man jo heller ikke bare skære koderne ud fra dette site og sælge dem, da du / andre sikkert har andre ønsker om funktioner o.s.v end det der køre på dette site
Avatar billede oreilly Nybegynder
30. januar 2002 - 07:37 #12
well, lad os se hvad blue vil have :)
Wa så blue?? kan du lige komme med lidt input?
Avatar billede blue-dragon Nybegynder
02. februar 2002 - 18:50 #13
Snigermunken... Det skal kunne oprette brugere, Sende Post,redigere profil, Mulighed for uploadning af billeder, Søg efter brugere...

//Blue
Avatar billede blue-dragon Nybegynder
02. februar 2002 - 21:07 #14
JEG HAR VALGT AT LUKKE SPØRGSMÅLET!!