Avatar billede doggi Nybegynder
29. januar 2002 - 12:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Adsl og TDC

Jeg har pro@ccess fra TDC, og er ved at blive vanvittig over den opsætning....
Routeren har en ekstern IP og LAN sine egen IP adresser, det giver problemer bla. ved UT servere eller Wolfenstein servere ... det ville jeg gerne lave om på ...
Kan man sætte et ATM kort i sin PC og tilslutte det til Speedstream 5711 istedet for til routeren, og så give sin PC den offentlige IP adresse ?
Hvad med Ethernet porten på skillefiltret ?, virker den ?, skal man bruge et krydset kabel eller ikke krydset kabel ?, hvad med IP opsætningen i den situation ?
Avatar billede disky Nybegynder
29. januar 2002 - 13:02 #1
nope, du kan gøre 2 ting.

1. betale TDC penge for at omkonfigurere din router.

2. besøge www.jth.net og www.marlow.dk og se hvordan du selv åbner din router, dette er dog IKKE lovligt ifølge TDC.
Avatar billede professoren Nybegynder
29. januar 2002 - 13:13 #2
Du kan også gøre noget andet--glem kort, krydset kabel o.lign og tænk på dynamisk allokering af DNS...
Avatar billede doggi Nybegynder
29. januar 2002 - 13:16 #3
Hmmm :professoren >>> Vil du gerne forklare det lidt nærmere ??