Avatar billede megalw Nybegynder
29. januar 2002 - 12:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Resize billeder

Hej - jeg har en bunke billeder som jeg gerne vil have resized så de har en bredde på 300 px. Findes der ikke et program til dette formål og hvor finder jeg det henne?
Avatar billede zred Nybegynder
29. januar 2002 - 12:26 #1
kan du gøre i alle programmer..

paint som er på commen
Avatar billede megalw Nybegynder
29. januar 2002 - 12:28 #2
Ja, men... fik vist ikke udtrykt mig ordentligt.

Det drejer sig om ca. 700 billleder med et gennemsnit på 2000x1200 og det program jeg søger skal tage alle billederne i den pågældende mappe og resize dem alle sammmen automatisk.
Avatar billede prodic Mester
29. januar 2002 - 12:49 #3
Avatar billede Himbear Nybegynder
29. januar 2002 - 12:51 #4
Hvad har du af programmer? ... photoshop?
Avatar billede rasmus_thomsen Nybegynder
29. januar 2002 - 14:19 #5
hvis du har Photoshop, er der i filer/automate noget der hedder web photo galleri hvor du selv kan indstille størrelse og angive den mappe hvor billederne ligger. Derefter laver den en ny mappe med alle dine filer i den ønskede størrelse.