Avatar billede c0rv4x Nybegynder
29. januar 2002 - 11:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

utraditionelt spørgsmål

nogen her som skulle vide hvor man kan finde informationer om biler udfra hhv deres stelnumer og deres indreg. nummer ?
HJÆÆLP :)
Avatar billede jailbird Nybegynder
29. januar 2002 - 11:21 #1
bilregistret i Aalborg,
Avatar billede jailbird Nybegynder
29. januar 2002 - 11:23 #2
Dette anvendte jeg, da jeg skulle købe bil, og høre om der var gæld i den. De er meget flinke.

jeg finder lige nummeret til dig.
Avatar billede jailbird Nybegynder
29. januar 2002 - 11:26 #3
sorry århus
Avatar billede c0rv4x Nybegynder
29. januar 2002 - 11:26 #4
tak. hva så hvis det er en importeret bil ? det glemte jeg lidt i mit indlæg sorry!
Avatar billede jailbird Nybegynder
29. januar 2002 - 11:28 #5
okay:

det helt korrekte navn er "Bil- og Personbogen ved Retten i Århus" du finder nummeret og andre oplysninger på:
http://www.fs.dk/pj/bil1.htm

held og lykke - håber du kan bruge det!

/jailbird
Avatar billede jailbird Nybegynder
29. januar 2002 - 11:31 #6
hvis den ikke er dansk registreret - fx. grundet import - kan du prøve at kontakte din nærmeste Told- og Skatteregion. De vil måske kunne hjælpe dig, ellers er du nødsaget til at kontakte den pågældende myndighed i det pågældende land.
Avatar billede jailbird Nybegynder
29. januar 2002 - 11:42 #7
hvis du køber den fra udlandet, skal du lade den registrere hos din nærmeste Told- og Skatteregion. Jeg kan sagtens henvise dig til din nærmeste region, hvis du oplyser din by / kommune