Avatar billede landesman Nybegynder
28. januar 2002 - 23:07 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

importere e-mail i Outlook express.

Hej..

Jeg har fået geninstalleret windows og vil nu gerne indlæse mine e-mails i Outlook express, men uanset hvad jeg gør kan jeg ikke se dem i programmet. Jeg kan godt finde dem i applications data, men ikke importere dem i Outlook express..
Er der nogen der har nogen ide, hvad der er galt ??
Avatar billede pbudk Nybegynder
28. januar 2002 - 23:15 #1
Prøv at tage hele biblioteket fra den gamle installation og smid den oveni den nye - det plejer at klare det.
Outlook skal selvfølgelig være lukket ned når du gør det
Avatar billede jones_net Nybegynder
28. januar 2002 - 23:15 #2
Hvordan har du fået dem exporteret?
I en stor fil, eller har du trukket alle dine mails ud med drag n' drop?

/J
Avatar billede pbudk Nybegynder
28. januar 2002 - 23:17 #3
Altså hele det bibliotek der hedder Outlook Express (Der hvor du har dine .dbx og lign. filer)
Avatar billede landesman Nybegynder
28. januar 2002 - 23:58 #4
Jeg har indlæst dem fra en backup, da jeg har fået nyt bundkort m.m.
Men nu liggr min indbakke under et andet profil nummer og min backup under et andet. Jeg har prøvet at kopiere hle biblioteket over i det nye bibliotek, men det virkr desværre ikke...
Avatar billede summer Mester
29. januar 2002 - 09:41 #5
landesman, det skal du ikke være ked af, jeg har heller aldrig kunnet få det du søger til at virke. Jeg har istedet downloadet et lille freewareprogram, som hedder DBXtract. Det kan du hente her:
http://kommunalbastards.org/oe/links.html
Med dette program kan du konvertere alle dine gamle e-mails til "klart" sprog og placere dem hvor du vil. Du kan læse tidligere spm.
http://www.eksperten.dk/spm/158232
http://www.eksperten.dk/spm/162311
Avatar billede rasmus_thomsen Nybegynder
29. januar 2002 - 09:54 #6
Det du kan gøre er enten at åbne den fil der hedder OUTLOOK.PST i outlook, og så kopiere alle dine mail over i den nye indbakke. eller simpelthen bare smide den oven i den nye PST fil, hvor efter du har alle de gamle mail, kontakter, kalender m.m. Filen ligger under C:\Documents and Settings\DIT BRUGER NAVN\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook
Avatar billede landesman Nybegynder
29. januar 2002 - 09:59 #7
Tak for de gode råd.. Jeg skal lige være sikker.. Jeg har p.t. 4 forskellige profiler under application osv. (de der hulens lange nummere) Jeg har prøvet at importere dem til min nuværende indbakke (det hules lange nummer genvejen refererer til ved højreklik på indbakke ikonet) Skal jeg med den freeware du henviser til bare placere mine gamle mails i den profil genvejen i indbakken refererer til ??
Avatar billede landesman Nybegynder
30. januar 2002 - 12:56 #8
Hurra, hurra......summer havde tricket. Nu har jeg noget læseligt i outlook igen.. Point til summer