Avatar billede zupastar Nybegynder
28. januar 2002 - 21:27 Der er 27 kommentarer og
2 løsninger

Jeg vil være rig!

Hey! :o)
Ja... Det her lyder pretty sjovt.. i know!
Men er der nogen der kender en god måde at tjene kassen på? Vil kun have seriøse forslag!

Zupa*
Avatar billede dmcn Praktikant
28. januar 2002 - 21:29 #1
Hvis der var en "god" måde at tjene kassen på, som samtidig var fool proof og mulig for alle, tror du så ikke alle ville køre Mercedes?
Avatar billede casm_ Nybegynder
28. januar 2002 - 21:30 #2
røv en bank, eller pengetransport ;-(

det er bedre end alt det multilevel marketing pis du nok skal få et par forslag om ;)
Avatar billede zupastar Nybegynder
28. januar 2002 - 21:30 #3
hehe... Det jeg mener er at jeg gerne vil høre måder man kan bliver det på... Den behøves ikke være nem!!
Avatar billede repsac Nybegynder
28. januar 2002 - 21:30 #4
Bliv god til noget ...
Avatar billede ztyxx Nybegynder
28. januar 2002 - 21:31 #5
work work work and more work............
Avatar billede mr-bob Nybegynder
28. januar 2002 - 21:32 #6
langtidstrucker! det er der virkelig gode penge i! :-)
Avatar billede zupastar Nybegynder
28. januar 2002 - 21:33 #7
VIL KUN HAVE SERIØSE FORSLAG!!

work work work and more work... jajajaja... Men hvad skal jeg arbejde med/på???????

bliv god til noget>>> D ka jeg jo ik bruge t en sk..
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2002 - 21:34 #8
invester i .com selskaber!! DET ER EN SIKKER SATSNING *LOL*

nej - øhm, men aktiehandel - alt andet end it
Avatar billede a1a1 Novice
28. januar 2002 - 21:35 #9
lav et Popband
Avatar billede mr-bob Nybegynder
28. januar 2002 - 21:35 #10
være nytænkende! og der er sku ikke nogen "formel til hvordan du bliver"!
Avatar billede foodear Praktikant
28. januar 2002 - 21:35 #11
opfind en dims som alle lige står og mangler, tjen 10 øre pr. stk og sælg en millard enheder!!  det burde virke!
Avatar billede mr-bob Nybegynder
28. januar 2002 - 21:35 #12
"formel til hvordan du bliver rig"!  skule der have stået!
Avatar billede zupastar Nybegynder
28. januar 2002 - 21:36 #13
okay... keep em coming!
Avatar billede entracore Nybegynder
28. januar 2002 - 21:37 #14
Du kan jo starte med at vælge hvilken branche du vil satse på. Noget der er penge i er selvfølgelig medicinal industrien... men der er også ret gode penge i vindmølle industrien.

Jeg så i nyhederne forleden at DK's største eksportvare er Bacon... så måske det også ville gøre dig rig.
Avatar billede repsac Nybegynder
28. januar 2002 - 21:38 #15
=>zupastar: du efterspurgte seriøse forslag. Det fik du (fra min side i hvert fald), men mener du selv at spørgsmålet er særligt seriøst?
Jeg kunne jo også stille et seriøst spørgsmål (som er umuligt at besvare tilfredsstillende): "Hvordan bliver jeg udødelig?" ...
Avatar billede entracore Nybegynder
28. januar 2002 - 21:40 #16
Noget der også virkelig sparker røv er narko... det godt nok en lille smule ulovligt... men hold kæft du kan købe mange store biler hvis du får dig etableret som narkobaron...

Det største minus er måske nok at du får Hells Angels som din største fjende...
Avatar billede foodear Praktikant
28. januar 2002 - 21:40 #17
Køb en stor hund, gerne en gal Rottweiler (hvis sådan kan fåes) lav et vagtfirma med alarminstallation etc. Folk er sq ski.. paranoide og vil gerne betale lovlige beskyttelses-penge!!

Kræver at du har en ren straffeattest!!
Avatar billede evolutionsix Nybegynder
28. januar 2002 - 21:44 #18
Som andre også har sagt, er der ingen formel for, hvordan jeg bliver rig. Du kan heller ikke købe nogle garantier eller lave en aftale med staten om at blive rig.

Jeg tror, at den nemmeste måde at blive rig på, er at arbejde hårdt på det fra starten. Nu ved jeg jo af gode grunde ikke om du endnu går i folkeskolen, men hvis du gør, så sørg for at arbejde hårdt. Spring 10. klasse over... drop efterskole... vælg hhx, htx eller gymnasiet... Vær god - dvs. præster dit bedste og håb det er godt nok... Og hvis den uddannelse du vælger ikke rækker til et rigmandsjob, så bliv selvstændig og vær god.

Såre simpelt og alligevel så svært.
Håber du kan bruge mine ideer til noget!

Med Venlig Hilsen
Jan - Evoltutionsix
Avatar billede foodear Praktikant
28. januar 2002 - 21:46 #19
Takker for pts..  Og husk mig når du bliver rig!! hehe
Avatar billede evolutionsix Nybegynder
28. januar 2002 - 21:46 #20
Damn.. Kom sq for sent til gaveuddelingen :o)
Avatar billede mr-bob Nybegynder
28. januar 2002 - 21:50 #21
evolu> hvis det kan trøste dig så syntes at dit svar var meget fint! ;)
Avatar billede tommyf Nybegynder
28. januar 2002 - 22:07 #22
Der er da masser af måder hvormed man sikkert kan blive rig og uden nogen speciel viden, og jeg har da ikke noget mod at dele min hemmelighed med alle andre.

Jeg har gået og (forsøgt at) spare 500.000 sammen til en BMW 520i. Men da jeg var på nippet til at give op, fandt jeg nogle folk der gerne ville give mig et rentefrit lån (eller det sagde de i hvert fald var indeholdet af kontrakten - jeg ville jo bare være rig, så jeg gad da ikke læse det). Så nu har jeg en pæn sort BMW 520i til at holde ude i garagen. Er det ikke genialt? Og da der ikke er renter eller udløbsdato på lånet behøver jeg jo ikke betale tilbage.
I kan finde dem i Ålborg, de går i læderveste og kalder sig HA'ere... gad vide om det er ligesom en HTX'er?
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2002 - 22:11 #23
tommyf : *LOL*

evolutionsix : kommer an på hvem man er og hvor man bor om man skal springe 10 klasse over :)
Avatar billede evolutionsix Nybegynder
28. januar 2002 - 22:13 #24
>>phunky - Det er rigtigt, men rent tidsmæssigt er det jo den hurtigste vej til rigdom *G*
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2002 - 22:14 #25
jah - men det er oss den hurtigste vej til dårlige karakterer hvis man efter 9 klasse ikke er helt moden nok til gymnasiet eller hva pokker man vil på
Avatar billede vin4you Nybegynder
28. januar 2002 - 23:08 #26
spørg lasse om du ikke må værer med i hans næste film. der er sku penge i porno branchen.
Avatar billede trismegistos Nybegynder
29. januar 2002 - 01:08 #27
Arv en masse penge , vind i lotto , læs jura og tag røven på en masse mennesker uden at de kan røre dig , bliv ejendomsmægler i København , bliv levebrødspolitiker.
Bare et par forslag.
Avatar billede trismegistos Nybegynder
29. januar 2002 - 05:39 #28
Endnu bedre , giv mig alle dine penge og så lover jeg at gøre dig rig .......helt sikkert , trust me.
            Det samme gælder for jer andre også , ......
        ;-)
Avatar billede trismegistos Nybegynder
29. januar 2002 - 05:50 #29
Spøg til side , få dig en god uddannelse mens du er ung , brug ikke flere penge end du har.
Hvis du vil være rig for at kunne købe en masse ting så husk at tjene pengene først , invester fornuftigt og meget , lid de afsavn som det kræver at leve sådan.
Lad din 1. , 2. og 3. prioritet være penge.