Avatar billede dr.truti Nybegynder
28. januar 2002 - 20:49 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Gates Perversitet !

Jeg sad oppe i skolen og skulle lave layout på en skole opgave. Så er det man pludselig får en shock da man ser at Microsoft har lavet en "Beskyt Mod Horeunger" funktion. Hmm tænkte jeg, de er sq da også lidt speciele inde ved Microsoft!

Få "Beskyt Mod Horeunger" funktionen slået til i Word (97 og 2000) ved at tryke på Formater > Afsnit > Fane Blad Linie- og side skift så vil den komme frem under side indeling....

Jeg er sikker på at funktionen er meget nyttig hvis man arbejde i en børnehave samt folkeskoler.

Thank You MS!
Avatar billede foodear Praktikant
28. januar 2002 - 20:53 #1
"Horeunger" er en grafisk terminologi, men det vidste du garanteret!  ikk!
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. januar 2002 - 20:53 #2
dr.truti> Det er faktisk en meget nyttig funktion at have :)
Navnet er mystisk? Tjah... dr.truti er også mystisk og sådan er der jo så meget *gg*
Avatar billede omen Nybegynder
28. januar 2002 - 20:54 #3
Øhh...
Man skulle tro at DU gik i børnehave
Avatar billede foodear Praktikant
28. januar 2002 - 20:54 #4
Avatar billede foodear Praktikant
28. januar 2002 - 20:55 #5
Avatar billede entracore Nybegynder
28. januar 2002 - 20:55 #6
Er du ironisk eller du dybt seriøs.... "Beskyt mod horeunger" er en funktion du ser i de fleste tekstbehandlingsprogrammer....
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. januar 2002 - 20:55 #7
En horeunge er den sidste linje i et afsnit, som udskrives for sig selv øverst på en side eller den første linje i et afsnit, som udskrives for sig selv nederst på en side. Horeunger forhindres som standard i Microsoft Word.
Nu ved du det :)
Avatar billede dr.truti Nybegynder
28. januar 2002 - 20:57 #8
TAG DET DOG IKKE SOM ET ANGREB PÅ JERES ELSKEDE WINDOWS MASKINER!
Avatar billede foodear Praktikant
28. januar 2002 - 20:58 #9
Vi Mac-brugere får også "Horeunger"
Avatar billede dr.truti Nybegynder
28. januar 2002 - 20:59 #10
TAG DET DOG IKKE SOM ET ANGREB PÅ JERES ELSKEDE MASKINER!
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. januar 2002 - 21:00 #11
dr.truti> kan du finde ud af hvad du vil? Vil du rakke Windows ned eller ej?
Avatar billede omen Nybegynder
28. januar 2002 - 21:07 #12
dr.truti: Det nemmeste ville egentlig bare være at erkende din fejl, og sige at du ikke vidste bedre(i stedet for at plage os andre). Den løsning vil du måske finde mere attraktiv, både her og i virkeligheden.
Avatar billede evolutionsix Nybegynder
28. januar 2002 - 22:09 #13
Ej, nu må i skåne den stakkels doktor. Bare fordi han ikke kendte ordet "horeunger" skal i da ikke rakke ham sådan ned ;o)

Nu ved han da ihvertfald hvad det betyder *GG*

Jan, Evolutionsix
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. januar 2002 - 22:18 #14
det jeg syntes er mest træls er at han ikke engang gad at bruge hjælp for at finde ud af hvad det er...
Avatar billede foodear Praktikant
28. januar 2002 - 23:16 #15
Tak for ingenting!!;)
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
29. januar 2002 - 18:42 #16
... eller gad søge på eksperten efter det da det har været oppe flere gange.