Avatar billede oliverdb Nybegynder
28. januar 2002 - 15:08 Der er 4 kommentarer

Operation was canceled. - underlig fejl

Provider error '80040e4e'

Operation was canceled.

Jeg får denne fejl når jeg putter rs.movefirst ind.

Min cursor er
brikSHPRs.CursorType = adOpenDynamic

Hvad I hulen betyder denne fejl?

Avatar billede cool_casper Nybegynder
28. januar 2002 - 15:17 #1
Du kommer ikke til at lave en brikSHPRs.Close før du exexcute'er?!?
Den off. fejlmeddelse siger at objectet blev lukket før den blev færdig med operationen...:
http://msdn.microsoft.com/workshop/networking/wininet/reference/constants/errors.asp?frame=true
Avatar billede oliverdb Nybegynder
28. januar 2002 - 15:36 #2
nææ linien over kører jeg igennem recordsettet med en while løkke
Avatar billede coltau Juniormester
28. januar 2002 - 16:33 #3
Fordi du har åbnet RS med ForwardOnly - du skal gennemføres sql-sætningen igen eller ændre CursorType.
Avatar billede aspbegynder Nybegynder
26. marts 2002 - 11:56 #4
Hvis du bruger FrontPage, kan det være forårsaget af en konflikt mellem FrontPage's egen dataforbindelse og en ODBC forbindelse ved samme navn.