Avatar billede deagua Nybegynder
28. januar 2002 - 14:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

onMouseOver fra table til table

Hvis jeg har en tablesæt og jeg har et billede i hver table ramme, og jeg så vil ha "onMouseOver" på BEGGE billeder når man føre musen over DET ENE billede! er det muligt? og er det en som kan tell me how to?

Håber en kan forstå problemet!!

:)
Avatar billede inf2005 Nybegynder
28. januar 2002 - 14:29 #1
tjek www.viewsource.dk

De har mange gode tips og eksempler på lige netop dette...
Avatar billede deagua Nybegynder
28. januar 2002 - 14:33 #2
Ahh det kan jeg ik accepterer.. jeg ved jo ik hvad jeg skal kigge efter!..
Jeg søger liiidt mere hjælp!??? :)
Avatar billede deagua Nybegynder
28. januar 2002 - 14:48 #3
Og det må ikke være i layers :( for som du/i kan se skal det ligge center hele tiden..

Her er et link til siden: www.tpoint.dk/test2

Meningen er så at når man føre musen over felterne (billederne) skal den os loade et billede i midten!?? Kan det slet ik lade sig gøre??
Avatar billede hono Nybegynder
28. januar 2002 - 14:54 #4
Kig her http://www.script.ac10ve.dk/ . På forsiden er der et punkt der hedder "billeder". Nummer 3 link herunder (Billedeskifter) beskriver en funktion der ligner den du søger. Har du brug for yderligere så spørg.

Hono
Avatar billede deagua Nybegynder
28. januar 2002 - 15:13 #5
Taaaaark! det var LIGE DET jeg manglede!!! :) Thanx
Avatar billede hono Nybegynder
28. januar 2002 - 15:22 #6
s'lidt - takker for points :)

Hono