Avatar billede manon Nybegynder
07. maj 2000 - 11:06 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Memoryspil i java !?!

Nogle der kan hjælpe med med at finde et javaprogram (freeware) til et online memoryspil ?

Der skal være plads til 36 billeder i alt.

Avatar billede cool-wil Nybegynder
07. maj 2000 - 11:37 #1
mmm prøv måske script.dk eller scriptsource.dk  ved ikke om der er noget der, men det findes på nettet det er jeg meget sikker på, ellers kunne man jo altid lave det, ret nemt faktisk.

cool-wil/
Avatar billede stigc Nybegynder
07. maj 2000 - 14:47 #2
Ja jeg kunen være interreseret skriv lidt mere om hvad det skal bruges til, ideer mm.
Avatar billede manon Nybegynder
08. maj 2000 - 04:36 #3
Jeg har fundet et freeware memoryspil, med der er kun 18 images på.

Jeg skla bare bruge det som underholdning på en hjemmeside ;-)

\Manon
Avatar billede manon Nybegynder
08. maj 2000 - 04:41 #4
Avatar billede manon Nybegynder
08. maj 2000 - 04:42 #5
Men i denne version er der kun "plads" til 12 images - og jeg skal bruge 36!
Avatar billede manon Nybegynder
18. maj 2000 - 01:32 #6
Nogen der kan svare på spm ? Ellers lukker jeg det, for det skal være på plads senest den 23/5 !
Avatar billede thobru Nybegynder
19. maj 2000 - 21:46 #7
Hvis du nøjes med at gå ind på flg. adr. kan du hente kildekoden til memory spillet. Så burde det da ikke være så svært at tilføje resten af billederne !!!
/thobru

http://hjem.get2net.dk/hirtshals/applets/Games/Memory/
Avatar billede manon Nybegynder
20. maj 2000 - 05:42 #8
Thobru > jeg aner ikke hvordan og hvorledes jeg ser kildekoden i et java program. Jeg aner ikke hvor og hvorledes jeg skulle gribe det an.

Avatar billede manon Nybegynder
20. maj 2000 - 05:43 #9
Desuden - spm gik ud på at nogen fandt eller lavede et færdigt java program til mig, så det eneste jeg skulle, var at tilføje billederne.
Avatar billede manon Nybegynder
25. maj 2000 - 03:16 #10
Jeg lukker smp, da jeg ikke kan få et passende svar. *beklager*