Avatar billede mars_dk Nybegynder
27. januar 2002 - 20:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kazaa

jeg kører Win. XP og bruger Kazaa,men hvergang jeg bruger det går min Internet Explorer ned.
Er der nogen der ved hvorfor?
Avatar billede aagaard Nybegynder
27. januar 2002 - 20:25 #1
prøv at genistallere KaZaA
Avatar billede grillasp Nybegynder
27. januar 2002 - 20:29 #2
KaZaa...er ikke godt for nogle computere...det laver så mange fejl..

Musik: Audiogalaxy . com
Avatar billede aagaard Nybegynder
27. januar 2002 - 20:30 #3
Takker for point

//Aagaard
Avatar billede sascha Nybegynder
27. januar 2002 - 21:03 #4
Kazaa er ikke længere
Avatar billede blaest Nybegynder
28. januar 2002 - 23:21 #5
Jow..

Proggie er bare pillet ned - de frygter en erstatningssag...
KaZaa vil altid være..
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
28. januar 2002 - 23:44 #6
grill - ehh du har ikke overvejet det måske er dit windows eller computer der general har fejl siden du kan sige sådan noget , jeg kender ikke en eneste der har haft et problem med kazaa!! Audio Galaxy er da det mest ringe Program til at hente musik!