Avatar billede nfotx Nybegynder
27. januar 2002 - 18:21 Der er 9 kommentarer

Devices i Fusion (MacOS emulator)

HJÆÆÆLP!!! Har hentet fusion (en mac emulator), installeret ROM BIOS i den, fået hele lortet op at køre, smidt en startdiskette med System 7.5 installer i floppy drevet, men der er ikke noget drev som jeg kan installere på! Jeg har sat et device op i setup'en, og har prøvet med flere på en gang, forskellige størrelser osv., men ligemeget hvad jeg gør, får jeg ikke nogen hd jeg kan installere System 7.5 på! Hvad gør jeg?
Avatar billede foodear Praktikant
27. januar 2002 - 18:42 #1
Øh! Det lyder spændende, lytter lige med?
Avatar billede nfotx Nybegynder
27. januar 2002 - 19:22 #2
Har lige været inde og spise, så er du stadig på? Er du gammel macbruger som mig selv, eller bare interesseret???
Avatar billede foodear Praktikant
27. januar 2002 - 19:27 #3
Gammel, meget gammel Mac-bruger!
Avatar billede nfotx Nybegynder
27. januar 2002 - 19:32 #4
YiiiR! rart at høre! Brugte også en gang Mac, men skiftede så til pc (på grund af prisen), men er efterhånden ved at blive forelsket i Mac igen...
Avatar billede nfotx Nybegynder
27. januar 2002 - 19:33 #5
Nå, men hvis du går ind på emulators.com kan du downloade forskellige Macintosh emulatore. De kræver en kopi af ROM BIOS'en fra en original mac, men det kan jeg da godt provide dig med.
Avatar billede foodear Praktikant
28. januar 2002 - 06:34 #6
Ja tak, men vi vender lige tilbage lidt senere i dag (must work):)
Avatar billede foodear Praktikant
28. januar 2002 - 16:49 #7
Hej igen,  jeg var lige en smut inde på emulators.com "fedt sted"
Jeg dropper lige min ICQ, så vi ikke behøver at belaste Eksperten!

icq: 146312851
Avatar billede foodear Praktikant
28. januar 2002 - 19:06 #8
Halloooooo!!
Avatar billede foodear Praktikant
28. januar 2002 - 23:27 #9
ROM-BIOS skal det være hardware eller hvad?
Jeg har selv et par Mac´er på lager (LCIII, 3x Performa 5200 og en enkelt Mac Classic (museum), er online igen imorgen, tirsdag, efter 18.00