Avatar billede hop Nybegynder
27. januar 2002 - 18:13 Der er 13 kommentarer

Programmer

Hej
Er der nogen der sige mig hvor jeg kan få fat i.
3D Studio max.Og Globfx Composer
Avatar billede pr4nk Nybegynder
27. januar 2002 - 18:16 #1
Ja .... på KaZaA ... www.kazaa.com download programmet !
Avatar billede thaman65 Nybegynder
27. januar 2002 - 18:17 #2
Avatar billede pr4nk Nybegynder
27. januar 2002 - 18:18 #3
Ups...det må du jo ikke
Avatar billede zred Nybegynder
27. januar 2002 - 18:18 #4
ikke opret et spørgsmål flere end EN gang - svært af forstå!!
Avatar billede zerohero Nybegynder
27. januar 2002 - 20:01 #5
www.3dc.dk sælger og supporter 3D Studio Max her i danmark. Hos dem kan du også få tilsendt en Demo af 3D Studio Max R4.2 - inklusiv Charater Studio R3 og Reactor (Snak eller mail til Claus Nielsen, han vil helt sikkert kunne rådgive dig korrekt!)

ZeroHero
Avatar billede zerohero Nybegynder
27. januar 2002 - 20:08 #6
Claus Nielsen:  cn@3dc.dk
Avatar billede elv Nybegynder
28. januar 2002 - 19:23 #7
oooog skal vi så lige minde nogle af folkene her på eksperten om, at det er et seriøst forum og at ulovlige programmer og links ikke har noget at gøre her... kald mig en moralsk nar hvis i vil, men det er altså rigtgt...
Avatar billede ultik Nybegynder
28. januar 2002 - 19:28 #8
elv> jamen hvor har du dog fået penge til din udgave af 3dsmax henne?... jeg mener du er jo blot en fattig studerende der betegner sig selv som moralsk.... nåå nej, nu ved jeg det, din inkasso-forretning. Det burde være ulovligt at tage 300% i rente om dagen, når et medmenneske står og sulter lige foran dig.......
Avatar billede ultik Nybegynder
28. januar 2002 - 19:39 #9
for en god ordens skyld skal det selvfølgelig lige siges at jeg ikke ved om elv har 3ds, jeg synes bare lige jeg ville brokke mig over hans tendens til at pumpe mig for penge hver gang jeg skal låne til en hotdog ;)
Avatar billede zerohero Nybegynder
28. januar 2002 - 22:28 #10
ultik>> Hør her der er noget der Student Version af 3D Studio Max - Køb den for kun 2000,- hos 3D Connection - MEN HUSK AT KØBE DEN!!!!

ZeroHero
Avatar billede zerohero Nybegynder
27. februar 2002 - 15:36 #11
hop>> Har du fundet ud af det? ellers vær sød at luk :-))
Avatar billede ultik Nybegynder
27. februar 2002 - 17:37 #12
hva dæææælen skal jeg med 3ds max? jeg er programmør, ikke grafiker..... desuden er der også noget der hedder gmax, det tror jeg godt jeg kunne nøjes med i så fald........
Avatar billede zerohero Nybegynder
27. februar 2002 - 17:43 #13
ultik>> Hvad brokker du dig så over?